Organizacja czasu pracy z Pomodoro, sprawi, że wzrośnie Twoja efektywność i kreatywność. Jeśli nadal w czasie wykonywania zadań, marzysz tylko o przerwie, to ta metoda jest dla Ciebie. Poniżej, krótko przybliżę Ci, o co w niej chodzi. Pomodoro, to sposób na wydajne realizowanie zleceń i planów. Mając przed sobą sztywne ramy czasowe, na wykonanie jakiegoś zadania, łatwiej nam zamknąć się w wyznaczonych godzinach. Jak to działa w praktyce?
Metoda Pomodoro
Metoda pomodoro, to tryb pracy na przemian. Jeśli robisz coś przez 25 minut, później możesz mieć 5 minut przerwy. Sprawdza się to zawsze, ale pod warunkiem, że w czasie tych 25 minut, nie oderwiesz myśli od wykonywanego zlecenia. Na rozgrzewkę, warto zacząć od krótszych ram czasowych. Na przykład 15 minut i 2 minuty na oderwanie wzroku od ekranu, napicie się wody lub rozprostowanie nóg.
Timer Pomodoro online
Jeśli nie wiesz, jak zacząć, to wpisz w wyszukiwarkę, np. „Timer pomodoro online”. Od razu zobaczysz kilka stron, na których możesz włączyć minutnik i wypróbować go w praktyce. Polecam ten sposób pracy każdemu, kto musi codziennie odhaczać kilka różnych zadań. Metoda pomodoro nie tylko zwiększa efektywność, ale i sprawia, że możemy pracować krócej.
Bardzo często korzystam z różnych opcji i przyznam szczerze, że mam małe problemy z organizacją, bo brakuje mi czasu na organizację domu. Przyznam szczerze, że chętnie skorzystam.
Komentując wpis umieszczony na blogu pod adresem: https://martielifestyle.blogspot.com/ , wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych użytych w celu wydania opinii pod niniejszym artykułem. Polityka prywatności i pliki cookies obowiązujące na Martielifestyle znajdziesz pod tym linkiem: https://martielifestyle.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci-i-pliki-cookies.html
Na pewno na ten blog zagląda bardzo dużo osób. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy.
OdpowiedzUsuńW jaki sposób dbacie o rozwój Waszego biznesu? Polecam Wam interesujący artykuł http://4biznes.eu/2021/05/21/robotyzacja-procesow-biznesowych-jak-wspiera-dzial-hr/ , w którym dowiecie sie jak ważna role odgrywa robotyzacja procesów biznesowych.
OdpowiedzUsuńArtykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)
OdpowiedzUsuńmocno inspirujący wpis!
OdpowiedzUsuńFajny wpis, bardzo ciekawa propozycja. Świetny blog.
OdpowiedzUsuńW przypadku organizacji czasu przydadzą się kalendarze książkowe. Tworzenie zapisków nie zajmuje dużo czasu a jest bardzo pomocne
OdpowiedzUsuńBardzo często korzystam z różnych opcji i przyznam szczerze, że mam małe problemy z organizacją, bo brakuje mi czasu na organizację domu. Przyznam szczerze, że chętnie skorzystam.
OdpowiedzUsuńblog jest extra bede tu wracać!
OdpowiedzUsuń