Własny biznes – dlaczego warto spełnić takie marzenie?


Jeśli blogowanie lub social media to Twoja pasja, z pewnością chciałbyś – w bliższej lub dalszej przyszłości – przekuć ją w źródło stałego dochodu, a co za tym idzie, pracę na pełen etat. Jednak bez własnej firmy lub działalności nierejestrowanej, nie jest to możliwe. Boimy się wielu formalności, ale przede wszystkim tego, że pomysł nie wypali. Co więc warto zrobić, by przekonać się, że własna marka to coś, dlaczego warto się poświęcić i spełnić swoje marzenie?

Zanim zaczniesz myśleć o papirologii i wielu innych rzeczach, dokładnie przeanalizuje poniższe podpunkty. Dzięki temu albo ugruntujesz się w swojej decyzji o biznesie, ale dasz sobie spokój. Ja w Ciebie wierzę i definitywnie obstawiam tę pierwszą opcję! Zabierzmy się do pracy! :)

1. Pomysł i pasja – słowa klucze

Kochasz robić na drutach, pleść z wikliny, szyć, pisać, recenzować, stylizować i malować. Świetnie! Jednak zanim na dobre się rozkręcisz, zadaj sobie kilka pytań.

  1. Jak długo się tym zajmuje?
  2. Ile czasu na to poświęcam?
  3. Jaką część życia stanowi moja pasja?
  4. Czy naprawdę sprawia mi to satysfakcję?

Odpowiedzi na te pytania zapisane? Jeśli nadal nie dałaś sobie spokoju z własną firmą, jesteś na najlepszej drodze to tego, by przekuć hobby w etat i w myśl słów Konfucjusza, nie przepracować ani jednego dnia.

2. Reklama – sprzedaj markę


Bynajmniej chodzi mi o sprzedanie bloga lub konta w mediach społecznościowych. Mam na myśli solidne wzięcie się do roboty. Reklamowanie postów, zdjęć lub strony wszędzie gdzie się da. Na początku swojej drogi, musisz wyskakiwać ludziom z lodówki, ale z umiarem. Najlepiej zacząć od Internetu. Gdy otworzysz firmę, będzie czas na stacjonarne reklamy, ale to też warto zaplanować już teraz. 

Na przykład pylon reklamowy, ulotki i broszurki. Ten pierwszy na pewno przyda się, gdy chcesz otworzyć nie tylko działalność, ale i jej siedzibę. W końcu Twoi kliencie muszą mieć dokładny drogowskaz do miejsca, gdzie świadczysz usługi, jakie by one nie były. A pylon reklamowy to idealne rozwiązanie :).

3. Realizacja – motywacja najlepszym doradcą


Reklama jest bardzo ważna, tak samo jak inicjatywa. Trzeba także wytrwać w swoich działaniach i wszystko robić konsekwentnie. Motywacja do pisania, szydełkowania czy stylizowania jest kluczowa, by utrzymać markę i wprowadzać nowości, które zainteresują Twoich odbiorców.

Teraz, nie posiadając biznesu i nie czerpiąc jeszcze wielkich zysków, będzie Ci najłatwiej się zdyscyplinować. Regularne przygotowywanie postów, zdjęć lub innych rzeczy, którymi się zajmujesz, wypracuje Ci zdrową rutynę kończenia tego, co zaczęłaś.
***
Jakie są Wasze marzenia dotyczące własnego biznesu? A może macie firmę i chcecie podzielić się spostrzeżeniami? Dajcie znać :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Popieram w 100%! Zwłaszcza, iż sam stawiam pierwsze kroki w nowym biznesie. Od lat pasjonowałem się programowaniem i końcu podjąłem decyzję. Wziąłem pożyczkę do 10000 zł, poszedłem na kurs, kupiłem dodatkowy monitor i właśnie dostałem pierwszą ofertę współpracy. Jak tylko rozeznam się na rynku, otworzę własną działalność. Pomysłów mam mnóstwo i wierzę, że przy drobnym początkowym kredycie i przemyślanym inwestycjom na pewno mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sławek26.9.19

    Masz rację - zdecydowanie cię popieram. Warto założyć biznes i go rozwijać. Ja planuje teraz wprowadzić nowe rozwiązania do działu IT https://craftware.pl/oferta/dla-dzialu-it/ w postaci nowoczesnych aplikacji. mam nadzieję, ze to usprawni działania w mojej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marek14.1.20

    Dokładnie, zgadzam się z Tobą. Od siebie mogę również polecić takie rozwiązanie jak archiwizacja dokumentów. Ja sam korzystam z usług firmy https://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/ i szczerze mogą ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiola19.2.20

    Prowadząc własną firmę najlepiej stale się dokształcać, takie tytuły będą dobrym rozwiązaniem. Sprawdźcie sobie też co proponuje firma https://www.znajdzreklame.pl/ znajdziecie tu opcje na reklamę w miejscach publicznych. W wielu firmach, szczególnie przy większych markach, ta powinna świetnie się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Julita25.2.20

    W każdej firmie przydadzą się też z pewnością niedrogie tusze do drukarek. Duży wybór takich tuszy znajdziecie na stronie https://artjet.pl/. Ja zawsze od nich zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowadzenie własnego biznesu ma swoje wady i zalety, ale jeśli mamy dobry pomysł to z pewnoscią wszystko będzie się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyna3.4.20

    Bardzo ciekawy oraz wartościowy wpis. Również jestem zdania, że warto działać w tym kierunku. Jednak prowadząc biznes, warto się zabezpieczyć, kupując np Kasy pancerne. Niestety w obecnych czasach nie brakuje kradzieży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22.5.20

    Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadzenie firmy ma bez wątpienia swoje plusy i minusy. Jeśli mamy dobry pomysł na projekt, który chcemy zrealizować oraz możliwość przetestowania go na niewielkiej grupie osób - warto z takiej opcji skorzystać. Pozwoli to uzyskać pogląd na to, jak ten pomysł jest odbierany przez potencjalnych Klientów. Kolejną ważną rzeczą jest dobre zaprojektowanie strony internetowej, bo ona też stanowi nie mały klucz do sukcesu

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam ostatnio zastanawiam się nad bardzo fajnym biznesem. Jak go otworzę to naprawdę będę zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Własna firma to jest to. Moim zdaniem jak ktos ma choc troszke przedsiebiorczosci w sobie to powiniene dzialac. Teraz jest ciezka sytuacja na rynku ale jest to tez okazja! Konkurencja jest mniejsza. Warto tez zadbac o certyfikaty bo to daje przewage nad reszta a malo kto o tym pamieta: https://certyfikatiso.com.pl/certyfikacja-wyrobow/oznakowanie-ce-deklaracja-zgodnosci-z-wymaganiami-ue/ Warto zajrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  18. janek18.7.20

    Ja wam polecam bardzo profesjonalną firmę Szczury .Ta firma naprawdę jest bardzo profesjonalna i sam z tej firmy korzystam od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może z tej firmy skorzystam. Będę musiał nad tym wszystkim się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz ważnym tematem jest: rejestr akcjonariusz Prowadzący rejestr zobowiązany jest do badania treści i formy dokumentów stanowiących podstawę wpisu w rejestrze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kinga3.8.20

    Bardzo ciekawy wpis! Według mnie własny biznes to świetna opcja. Jednak decydując się na prowadzenie działalności musisz pamiętać o odpowiedniej reklamie dla biznesu. W wypromowaniu firmy może ci pomóc ta agencja marketingowa http://kreacjasukcesu.pl. Posiada ona wieloletnie doświadczenie i bardzo dobrą ofertę. Warto się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiedzcie mi czy ktoś z was interesował się takim rozwiązaniem jak audyt wewnętrzny? Jeśli tak to wiecie jak go wykonać? Ja sporo informacji na ten temat znalazłem tutaj http://www.edukacjainformacyjna.pl/audyt-wewnetrzny-przedsiebiorstwa-kiedy-warto-sie-na-niego-zdecydowac/ . Ale chciałem się jeszcze was zapytać co na ten temat wiecie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli zależy wam na tym aby zwiększyć swoją sprzedaż wydaje mi się, że powinien was zainteresować ten artykuł https://www.fundacja-steczkowskiego.pl/co-zyskujesz-gdy-korzystasz-z-salesforce/ . Dowiecie się z niego wszystkiego co powinniście wiedzieć na ten temat, oraz z jakich narzędzi korzystać aby to osiągnąć

    OdpowiedzUsuń
  24. Również niedawno spełniłem swoje marzenie o posiadaniu własnej firmy i nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na pewno za nie długo otworzę biznes i na pewno ten biznes będzie bardzo dobry.Zarobię na tym bardzo dużo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Reklama jest podstawą w biznesie. Ja ostatnio zdecydowałam się na wynajem www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych podczas targów branżowych i powiem wam szczerze, że był to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prowadzenie biznesu to nie taka prosta sprawa, ale odpowiednia wiedza i podejście mają kluczowe znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkowicie się z tym zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dawna myślę nad założeniem swojego biznesu, mam nawet świetny pomysł ale wydaje mi sie, że brak mi odwagi. Jak się przełamać?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest to zawsze samorealizacja i duża satysfakcja, a i też wielkie wyzwanie, szczególnie te większe firmy. Tu na stronie http://serwerpoczty.pl znajdziecie fajne rozwiązanie do pracy grupowej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście posiadanie własnej firmy jest bardzo fajną sprawą i muszę przyznać, że ja również chcę taką założyć, ale w Szwecji. Już nawet czytałem na stronie https://pracabezszefa.pl/jaki-vat-obowiazuje-w-szwecji jak wygląda kwestia podatku VAT w tym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy kto chce do czegoś dojść to na pewno powinien otworzyć bardzo fajny biznes. Sam kilka tygodni temu otworzyłem biznes.

    OdpowiedzUsuń
  33. Markr25.1.21

    Trzeba dobrze się do tego przygotować, może stworzyć biznesplan? Może też przyda się wam strona internetowa, to jest świetna wizytówka firmy. Ja tak znalazłam strony internetowe kartuzy i firmę do pomocy w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny artykuł! Powiem ci, że jak tylko zrobi się cieplej to ja zamierzam wziąć udział w targach branżowych. Już mam namiar na firmę https://www.vitabri.pl/polsko-francuski-producent-namiotow-ekspresowych która zajmuje się wynajmem namiotów ekspresowych.

    OdpowiedzUsuń
  37. Patryk13.2.21

    W celu określenie zachowań/potrzeb naszych potencjalnych klientów, warto skorzystać z wyjątkowego systemu do liczenia przepływu ruchu https://dasoft.com.pl/pl/produkty/system-analizy-ruchu-klientow

    OdpowiedzUsuń
  38. Zastanawiam się nad otworzeniem własnego sklepu internetowego, ale nie bardzo wiem jak to wygląda od strony technicznej. Do kogo warto się zgłosić po stworzenie takiego sklepu i jak wygląda najskuteczniejsza forma marketingu?

    OdpowiedzUsuń
  39. Na pewno warto spróbować. prowadzenie własnego biznesu nie jest łatwe, ale daje dużo radości jeśli robimy to co lubimy

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy wpis pod tym artykułem jest ciekawy. Ja na tym blogu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Prowadzenie własnego biznesu nie należy do najprostszych zadań, ale na pewno warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  43. Robert23.5.21

    Od kilku lat prowadzę własny, mały biznes i wyszło mi to na dobre. Jeśli ktoś szuka inspiracji to polecam ten artykuł https://szybkagotowka.pl/Finanse/top-10-pomyslow-na-biznes

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z biznesem. Chcę aby moja firma stawiała na rozwój i nowoczesne rozwiązania, stąd pomysł nad skorzystaniem z oferty https://www.virtuity.eu Zajrzałam na ich stronę www i bardzo spodobały mi się ich propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  45. W jaki sposób dbacie o usprawnienie prac w Waszej firmie? Ze swojej strony mogę Wam polecic artykuł na stronie https://tko.pl/81541,2021,04,21,dzial-kadr-i-plac-czy-jego-posiadanie-jest-oplacalne , w którym dowiecie sie jak można obniżyć wiele kosztów związanych z zarzadzaniem pracownikami.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawie napisane. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  47. Nasza firma powoli się rozwija i widzę spore zainteresowanie naszymi produktami na rynkach wschodnich. Dlatego myślę o zgłoszeniu się do https://ccrw.pl/certyfikaty-rosyjskie/ i załatwieniu niezbędnych dokumentow pozwalających na eksport.

    OdpowiedzUsuń
  48. Michał1.9.21

    W miarę rozrostu firmy może przybywać obowiązków. Warto wtedy sięgnąć po aplikację https://onepower.app/.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpis wart przeczytania, pomocne wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  50. Motywujący i przydatny wpis, świetnie zredagowany

    OdpowiedzUsuń
  51. Super post, warto tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawy artykuł. Wszystkie informacje jak najbardziej pomocne

    OdpowiedzUsuń
  53. Super wpis, teraz już wszystko wiem w temacie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Posiadanie własnego biznesu to świetna rzecz, ale nie jest łatwo go prowadzić. Największą trudność sprawia chyba zdobywanie klientów, dlatego trzeba stawiać na marketing. Warto stosować wizytówki i inne materiały, które zainteresują potencjalnego odbiorcę

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawa i bardzo przydatna wiedza

    OdpowiedzUsuń
  56. Firma przede wszystkim musi mieć profesjonalnie zrobione strony www gdynia. Później można zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej. Ja kiedyś sama próbowałam pozycjonować swoją stronę i nic dobrego z tego nie wyszło. Teraz zdaję się na profesjonalistów.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy artykuł. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  58. Własny biznes to duża odpowiedzialność, ale fajnie jest wykonywać pracę, która jest też naszą pasją

    OdpowiedzUsuń
  59. Od siebie mogę polecić usługi tej firmy https://seomamut.pl/tworzenie-stron-internetowych-kwidzyn/. Seo Mamut zajmuje się tworzeniem profesjonalnych stron internetowych oraz marketingiem. Może pomóc ci skutecznie pozyskać nowych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeśli mamy przemyślany pomysł na biznes, na którego będziemy mieć potencjalnych klientów to w dużej mierze zależy od nas, jak nasza biznesowa droga się potoczy. Ważna jest również opieka sprawdzonego biura rachunkowego, które zawsze może służyć doradztwem w zakresie prowadzenia biznesu i znalezienia najkorzystniejszych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  61. Moim zdaniem kluczem w tworzeniu biznesu jest nie tylko pomysł i ogólna koncepcja, ale także znalezienie miejsca, które będzie nas wspierać i pomagać w takich prostych czynnościach. Mam tu na myśli np. outsourcing księgowości albo wsparcie zaufanej drukarni, która będzie nam drukować poszczególne broszury, materiały marketingowe itd. Sam przekonałem się na własnej skórze co to znaczy mieć wsparcie w tym zakresie, gdy trzeba było na szybko drukować ogrom materiałów na szkolenie. Ja akurat trafiłem do http://www.reprotechnika.pl/ i miałem sporo szczęścia, bo wszystko poszło jak po maśle i materiały były w godzinę gotowe. Nauczony doświadczeniem wiem już, że bez takich niepozornych miejsc, wiele biznesów ma mnóstwo ograniczeń.

    OdpowiedzUsuń
  62. Własny biznes daje mnóstwo satysfakcji, ale to również ciężka praca czasami 24/7 i w niedziele. Szczególnie na początku, gdy chcemy rozkręcić firmę. Później mają np. swój sklep internetowy możemy skorzystać z usługi fulfilment dla ecommerce, która pomaga w uporządkowaniu działań w sklepie i jego usprawnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawy temat, świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajnie jest wiedzieć, że coraz więcej osób myśli poważnie o swoim biznesie. Dla mnie to oczywiste, że próbować warto, a co z tego wyjdzie, to się zobaczy. Sama jednak sprawdzam takie https://kredytwalbrzych.pl/kredyty-dla-firm-walbrzych/ pośrednictwo. Chcę mieć pewność, że wybiorę odpowiednio.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ogólnie samo już posiadanie własnej firmy jest na pewno bardzo mądrym ruchem, ale również powinniśmy wiedzieć jak ją rozwijać. Od siebie mogę każdemu polecić elektroniczny obieg dokumentów https://www.connecto.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow/ gdyż wiem, że jest to niezwykle ważna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  67. U nas w biznesie dobrze się wiedzie, ale są i tacy, którzy sobie nie radzą. I wiem, że dla nich rozwiązaniem może być faktoring Rzeszów https://kredytyrzeszow.com/faktoring-rzeszow/. Klienci niestety czasami mają swoje problemy i również nie płacą. A to swoje oznacza, nie uważacie?

    OdpowiedzUsuń
  68. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  69. Super info i bardzo ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  71. Marek7.1.22

    Od zawsze chciałem mieć własny biznes, a teraz dzięki pozycjonowaniu zyskałem sporo nowych klientów. Przeczytałem tutaj https://www.grupa-icea.pl/data-driven-w-skutecznych-dzialaniach-seo-z-wykorzystaniem-surferseo/ co zrobić i to było świetne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  72. Własny biznes to pomysł jak najbardziej wart uwagi. Wiele firm decyduje się na reklamę aby ulepszyć wizerunek firmy. W tym celu wystarczy znaleźć odpowiednią agencję reklamową specjalizującą się w tego typu działaniach

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkim osobom zainteresowanym tematem polecam sprawdzić stronę https://www.tekrati.com/processing-in-the-cloud-what-it-is-actually-like/ , na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł dotyczący korzystania z chmury obliczeniowej. Moim zdaniem warto korzystać z nowoczesnych rozwiązań dla biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja uważma, ze warto zatrudnić w firmie ochronę np. z https://magnumochrona.pl/uslugi/ U nas przed wejściem do biura jest ochrona. Mamy też monitoring oraz zabezpieczone dane. Uwazam, ze mamy takie czasy gdzie nie jest trudno wykraść dane firmowe. Dlatego lepiej dmuchać na zimne.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  77. Pewnie, że warto realizować swoje marzenia. Chociaż wiadomo też, że początki bywają trudne. Z drugiej strony mamy dzisiaj wiele możliwości, bo można uzyskać wsparcie od firm zewnętrznych. Chociażby tutaj https://www.agm-konsulting.pl/oferta/srodowisko/ możecie liczyć na pełne wsparcie w zakresie doradztwa środowiskowego.

    OdpowiedzUsuń
  78. Zobacz koniecznie rodzaje faktoringu. Ja długo nie chciałam skorzystać z faktoringu ale w końcu dałam się przekonać mężowi i nie żałuję. W końcu mamy płynność finansową w firmie i nie musimy się martwić, że klient nam nie zapłaci w terminie lub ma fv np. na 60 dni.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wiadomo, gonić za marzeniami jest czymś pięknym, a jeszcze lepiej kiedy widzimy postępy i kolejne kamienie milowe są przez nas zdobywane. Jednak nie jest to takie proste, niekiedy biznes wymaga poświęceń, czasami jego prowadzenie jest problematyczne, a prowadzenie czegokolwiek w pojedynkę to już prawdziwe wyzwanie. Jednak jakby nie było, warto próbować i dążyć do satysfakcji z siebie samego i swojego życia. Bardzo dobry wpis, motywujący!

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak zobaczyłem „Sprzedaj markę”, lekko się zaśmiałem :D Nie ma co się lenić, tylko brać się do roboty i spełniać marzenie. Poza tym wiem z doświadczenia, że rozkręcanie biznesu z początku jest mozolne, jednak po pewnym czasie okraszonym ciężką pracą, staje się to naszym hobby, wchodzi w krew i patrzymy na to z innej perspektywy – troski. Chcemy się troszczyć i pielęgnować to co zbudowaliśmy, bo ma to dla nas ogromną wartość. Przyjemny wpis, bardzo motywujący :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jeżeli na tym blogu będzie się pojawiać więcej wpisów jak powyższy, na pewno będę stałym bywalcem :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Myślę, że główną przeszkodą w realizacji tego marzenia jest niepewność, że plan się nie powiedzie. Trzeba się przełamać i realizować swoje marzenia, na przykład te dotyczące blogowania. Klawiatury w dłoń i do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  83. Sama wciąż zastanawiam się nad założeniem własnej firmy. Ciągle mam jednak sporo obaw co do tego. Wciąż słyszy się o upadłości kolejnych firm a to nie napawa optymizmem. Chociaż z drugiej strony jeśli się nie zaryzykuje, to nigdy nie dowiemy się czy było warto i jak potoczyły by się losy naszej firmy. Świetny wpis i bardzo trafne wskazówki. Muszę po raz kolejny porządnie przemyśleć kwestie związane z firmą. Zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  84. lauraa7822.5.22

    Wszystko się zgadza. Warto realizować marzenia i otwierać swój biznes. Ja przykładowo chce postawić teraz już na usprawnianie swojego biznesu, bo to też jest ważne. Ciekawym programem wydał mis ię ostatnio optima demo https://zetorzeszow.pl/promocja_comarch_erp/ , który daje możliwość lepszego kontrolowania finansów, pozwala na obsługiwać wszelkie faktury, poprawia nawet obsługę klienta.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja bardzo bałam się własnego biznesu chociaż było to moim marzeniem. Stwirdziłam jednak, że zaryzykuję i od nowego roku chcę założyć DG :) Póki co szukam wsparcia dla biznesu m.in w oprogramowaniu - https://www.gecos.pl/produkty/comarch-erp-xl/ Uważam, że dobrze dobrane oprogramowanie może realnie wesprzeć rozwój firmy.

    OdpowiedzUsuń
  87. Wanda24.6.22

    Na twoim miejscu najpierw zorientowałabym się jaka jest sytuacja na świecie i w kraju. Warto zaglądać na portal Niezależna. Zawsze znajdziesz tam rzetelne informacje. Teraz wiele małych i średnich firm się zamyka niestety.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ilona30.6.22

    Warto pamiętać o tym że aby zatrudnić cudzoziemców w firmie potrzebne są wizy pracownicze oraz pozwolenia na pracę. Wiedzieliście o tym? Ja ostatnio sporo czytam na ten temat, bo chcę zatrudnić kilka osóbz Ukrainy.

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo dobra ksiązka, otworzyła mi oczy na świat biznesu.Dzięki tej książce spróbowałem siły z własną firmą i jak na razie nie żałuję tej decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  90. Super wpis. Prowadzenie własnego biznesu jest trudnym zadaniem, ale na pewno satysfakcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  91. Ciekawie napisane. Wszystkie informacje jak najbardziej pomocne

    OdpowiedzUsuń
  92. Prowadzenie biznesu jest bardzo wymagające. Należy cały czas się rozwijać i zadbać również o rozwój osób na wysokich stanowiskach w firmie. Od siebie mogę polecić warsztaty rozwojowe z https://www.impactinternational.com/polska/service/efektywnosc-zespolow Otwierają one nowe możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  93. Mi szczególnie spodobały się artykuły dostępne na https://adrianpakulski.pl/biznes/dlaczego-mike-tyson-to-zly-wzorzec-dla-przedsiebiorcy/. Jeśli też szukacie ciekawych artykułów na tematy biznesowe to na pewno blog Pana Adriana wam się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  94. Potwierdzam, bardzo fajne uczucie, gdy mamy własną firmę.

    OdpowiedzUsuń
  95. alicja7829.12.22

    Uważam, że zawsze warto ryzykować i próbować swoich sił w biznesie. Pamiętajcie jednak, że fundamentem będzie dobra reklama, dlatego warto zastanowić się już teraz na co warto postawić? Jak chodzi o kubki papierowe z nadrukiem , to śmiało możecie postawić printcup24.pl . U nich możecie zrealizować praktycznie każdy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciekawy i bardzo pomocny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  97. Jako właściciel firmy masz kontrolę nad swoimi finansami i zarabiasz pieniądze dla siebie, a nie dla kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  98. Najlepszym wsparciem dla współczesnego biznesu jest promowanie firmy w Internecie. Dlatego warto korzystać z pomocy specjalistów takich jak Agencja Reklamy Internetowej SITAB.

    OdpowiedzUsuń
  99. Na początku warto upewnić się, czy grupa docelowa rzeczywiście jest zainteresowana zakupem oferowanych produktów/usług i ile są skłonni zapłacić. Ważna jest również promocja firmy, najlepiej w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Zakładanie własnego biznesu może być bardzo satysfakcjonującym doświadczeniem, ale wymaga również wiele wysiłku, czasu i zaangażowania. Przed rozpoczęciem własnej działalności ważne jest, aby dokładnie przeanalizować swoje cele, siły i słabości, a także zrobić dogłębną analizę rynku i konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  101. Inspirujący wpis, do przeczytania w chwilę, a pozostaje w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. Śpiewać każdy może, trochę lepiej, trochę gorzej. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej, która generuje stałe koszty jest nieco inaczej. Oczywiście każdy może próbować. W mojej opinii warto odłożyć trochę gotówki i być gotów ją poświęcić w razie niepowodzenia. Uważam, że niezbędne jest solidne przygotowanie do przeprawy jaką jest prowadzenie własnego biznesu.
    Projektowanie stron Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  104. Z jednej strony, prowadzenie własnej firmy może być świetnym sposobem na zdobycie niezależności finansowej oraz samorealizację. Z drugiej strony, może wymagać od nas wiele pracy, czasu i wysiłku, a także niesie ze sobą pewne ryzyko finansowe. Trzeba mieć to na uwadze, zanim zdecydujemy się na założenie firmy.

    OdpowiedzUsuń
  105. Niejeden by chciał, jednak bariera zbudowana z obaw jest zbyt twarda. Sam od lat myślę o tym i niestety wciąż na myśleniu się kończy. Oczywiście tekst jest motywujący, daje do myślenia; realizacja z drugiej strony jednak to wyczerpujące wyzwanie i wymaga kalkulacji, przemyślenia, oceny stopnia ryzyka, a to dopiero początek początku.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ciekawy i bardzo przydatny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  107. Własny biznes daje pełną i nieograniczoną możliwość rozwoju i samorealizacji, ale niestety wiąże się też z dużą odpowiedzialnością.

    OdpowiedzUsuń
  108. Pytanie 4 z 1 punktu to kluczowa kwestia przy rozważaniach na temat założenia firmy. Bo jednak satysfakcja z pracy jest niezbędna, żeby rozwijać firmę. Pieniądze nie wystarczą, jeśli praca nie daje radości.

    OdpowiedzUsuń
  109. Chciałbym, żeby było to takie proste, jak gdzieniegdzie jest opisywane. Mi założenie pierwszej działalności zajęło 4 lata od konceptu do realizacji, wielokrotnie było ciężko, jednak nie ma co się poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetny wpis. Wszystkie informacje bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  111. Masz rację - motywacja jest najlepszym doradcą :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  114. Super artykuł na pewno wielu osobą pomoże

    OdpowiedzUsuń
  115. Do prowadzenia Waszego biznesu z pewnością przyda się także odpowiedni lokal. Co powiecie na przykład na taki lokal usługowy? Myślę, że warto rozważyć i porównać różne opcje.

    OdpowiedzUsuń
  116. Założenie własnego biznesu to jak podróż w nieznane – ekscytująca, ale też pełna wyzwań. Własna firma to spełnienie marzeń o niezależności i możliwość robienia tego, co się kocha. Ale to również ciągła nauka i przekraczanie własnych granic. Kluczowe jest, aby zaufać swojej intuicji i nie bać się ryzyka. Współczesny świat oferuje mnóstwo narzędzi, które ułatwiają start – od platform społecznościowych po narzędzia do automatyzacji pracy. Ważne jest, aby pamiętać, że każdy błąd to lekcja, która przybliża nas do sukcesu. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy decydują się podjąć to wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  117. Dokładnie! Motywacja jest kluczowym czynnikiem w każdym przedsięwzięciu. Własny biznes może być jak podróż w nieznane — pełen ekscytacji i wyzwań. To spełnienie marzeń o niezależności i możliwość robienia tego, co się kocha. Choć może być trudno, warto zaufać swojej intuicji i nie bać się ryzyka. Współczesne narzędzia i technologie mogą ułatwić start, ale każdy błąd to lekcja, która nas uczyni silniejszymi. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy podejmują to wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  118. Mnie się marzy własny biznes, na razie pracuję na etacie ale kiedyś odważę się i spróbuję sama zaistnieć biznesowo, na własny rachunek. Coraz więcej kobiet na taki krok się decyduje przecież, nawet widzę na https://azitylkokobieta.pl/ , że zrzeszają się, wymieniają doświadczeniami między sobą, dzięki temu mogą odnosić jeszcze lepsze sukcesy. Ciężka praca zawsze popłaca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentując wpis umieszczony na blogu pod adresem: https://martielifestyle.blogspot.com/ , wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych użytych w celu wydania opinii pod niniejszym artykułem. Polityka prywatności i pliki cookies obowiązujące na Martielifestyle znajdziesz pod tym linkiem: https://martielifestyle.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci-i-pliki-cookies.html