4 sie 2017

Co warto poczytać na leżaku?

ciekawe ksiazki na lato
Co warto poczytać na leżaku?

Długo zbierałam "materiały", które pomogły mi napisać ten post, więc będzie on nie długi, nie krótki, ale miejmy nadzieję w sam raz. Co warto poczytać na leżaku? Odpowiedź znajdziecie tutaj. Zapraszam serdecznie do lektury i zachęcam do leniwego leżakowania w ten weekend.



Czasopisma, czyli co poleca Pani z Kiosku


Jeżeli lubicie lekkie lektury to szczególnie polecam Wam czasopismo PANI i Zwierciadło. Jest tam pełno ciekawych wywiadów, które potrafią zainspirować, spojrzeć na pracę aktorów i artystów z drugiej strony, i przede wszystkim zmotywować. 

Felietony lubię w szczególności z kilku zasadniczych powodów. Po pierwsze, autor pisze to co myśli. Po drugie, można się uśmiać. Po trzecie, pokazują różne życiowe dylematy z innej perspektywy. 

ciekawe ksiazki na lato


Kolejne ciekawe magazyny to Charaktery oraz Sens. One skupiają się przede wszystkim na psychologii i coachingu. Znajdziecie tam mnóstwo ciekawych artykułów, wyjaśniających zagadki umysłu, emocji, psychiki, czy relacji.

Bardzo lubię w nich to, że nie są przepełnione reklamami, lecz wartościową treścią, która uczy i poszerza horyzonty. Co jeszcze w nich znajdziecie?

Książki, które warto przeczytać. Związane oczywiście z tematyką tych czasopism. Ponadto opisują wydarzenia kulturalne, warsztaty, nowinki ze świata psychologii i przede wszystkim wszystko jest napisane z sensem ;).


Blogi - coś dla lubiących czytanie online


W pierwszej kolejności polecam Wam zajrzeć na Kameralna do Doroty, której bloga odkryłam nie dawno. Znalazłam go za pomocą mojej ulubionej aplikacji, czyli Instagramu i przeczytałam kilka artykułów, które bardzo mnie zainteresowały. 

Autorka ma naprawdę świetne pomysły na wpisy i do tego robi przepiękne zdjęcia. Co tam znajdziecie? Przede wszystkim drogę do uważnego życia - slow life, slow food, czy slow home. Bardzo podoba mi się ten rytm powolności w życiu. 


Nie obyłoby się bez jednego z moich ulubionych blogów, czyli... MakeLifeEasier. Kasia robi przepiękne zdjęcia, które mają w sobie coś na kształt duszy. Po prostu zwykłe chwile wyglądają na nich bajecznie. Oczywiście oprócz zdjęć możecie tam poszukać świetnych porad dotyczących urody, mody i życia oraz zwykłych codziennych spraw. 

Kasia napisała również już drugą książkę: "Make photography easier", którą już upolowałam. Premiera 27 września.



Aplikacja dla mobilnych


Jeśli jesteście fanami czytania na telefonie i nie wyobrażacie sobie dnia bez sprawdzenia informacji, pogody, nowinek itp. to z czystym sumieniem polecam Wam aplikację SQUID, którą ja nazywam ośmiorniczką. Wybieracie sobie tam kategorie, które Was szczególnie interesują. Na przykład: aktualności, Polska, Wybrane miasto, polityka, styl życia, kultura, vlogerzy, technologie itd. Dzięki temu możecie bez włączania przeglądarki w telefonie mieć wszystko w jednym miejscu. Co ciekawe, gdy lubicie czytać wiadomości to w zakładce "informacje" i "aktualności" znajdziecie najświeższe artykuły zgromadzone z różnych stron, Onet, Interia, WP itp i możecie je czytać w aplikacji w formie e-book'a. 


A Wy co szczególnie polecacie do czytania na leżaku? Macie jakieś swoje ulubione magazyny, strony, blogi, czy aplikacje? Dzielcie się w komentarzach :).

P.S. Jeśli nie masz konta Google, to możesz bez logowania i podawania maila napisać komentarz. Wystarczy, że wybierzesz opcję "Anonim". :)

6 komentarzy:

  1. Jak juz wiesz, to ja czytam ksiazki rozne, ale głownie o ciekawych osobowościach i ich pracy. Vogue, Harper's Bazaar, Glamour, Elle, Vanity Fair itp 🙂
    Wlasnie siedzę w kawiarni i mam juz kilka egzemplarzy fajnych magazynow 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle i Bazaar też bardzo lubię, choć rzadko uda mi się je przeczytać od deski do deski :/

      Usuń
  2. Ja ostatnio lubię poczytać coś w papierze, tzn. książki. Mam odłożony stosik książek, które czekają na swoją kolej i właśnie lato, wolne chwile na leżaczku czy kocu poświęcam temu :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie na papierze, chyba nigdy nie wyjdzie z "mody". Teraz niby rządzi e-book, ale powiem Ci, że jak czytam na ekranie to nie wiem, co czytam. :)

      Usuń
  3. Anonimowy12.8.17

    Super post, ja też bardzo lubię czytać gazety a te blogi są jednymi z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123