02 lipca 2017

Moje czerwcowe tu i teraz


Postanowiłam zacząć nowy typ artykułów podsumowujących miesiąc. Zauważyłam, że wiele blogerek, które bardzo lubię zapoczątkowało właśnie takie, co miesięczne wpisy. Bardzo mi się podoba taki układ podsumowań miesiąca, więc mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu. Czasami dobrze jest zrobić taką małą odmianę. Nie przedłużajmy i zaczynajmy! 



Moje tu i teraz!


Piszę do Was w niedzielny poranek ze słonecznego tarasu, popijając wodę z truskawkami i chwytając promienie czerwcowego słońca. 

Chciałabym,


żeby termometr nigdy nie przestawałam wskazywać temperatury poniżej 20 stopni i by dobre książki nigdy się nie kończyły. Chcę również w to lato dodawać więcej artykułów niż w ubiegłym roku i nauczyć się nowych rzeczy związanych z blogowaniem.

Pracuję nad,


ciągłym rozwojem umiejętności w zakresie pisania, programowania szablonów i tworzenia ciekawych grafik, i nową kategorią na MartieLIFEstyle. Pracuję również nad kolejnym numerem magazynu ME: LIFESTYLE, który tworzymy wraz z Emily, i który pojawi się 21 lipca.

Potrzebuję,


odpoczynku, wyjazdu w góry i totalnej ciszy, która czeka na mnie gdzieś pośród ukochanych Tatr. Brakuje mi również pięknych widoków na szlaku, częstszych przejażdżek rowerem i śpiewu ptaków, który jest już coraz cichszy. 

Czuję się,


świetnie. Mam za sobą kilka ważnych projektów, które się powiodły i czekam na kolejne z niecierpliwością. Ciesze się również latem, ciepłem i długimi dniami, które mogę spędzać na dworze.

Brakuje mi,


gór.

Czytam,


"Spacer w parku" i "Kot Bob i ja".

Przeczytałam w czerwcu,


"Mężczyzna imieniem Ove", "Kocham Nowy York" i "Twoje drugie życie zaczyna się, kiedy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno".

Planuję,


już wrześniowy urlop w górach, przeczytanie choć 4 książek w czerwcu i częstsze wypady nad jezioro za miastem.

Polecam,


książkę "Mężczyzna imieniem Ove", aplikację "Canva" do tworzenia ciekawych i darmowych grafik, odpoczynek na świeżym powietrzu, wodę z truskawkami, i najnowszy wpis o tym, co robić w wakacje by wykorzystać je na maksa.

Tak wyglądał mój czerwiec. Co sądzicie o takim typie wpisów podsumowujących miesiąc? Jakie są Wasze plany na wakacje? 😉

26 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, bardzo fajny pomysł. Nie piszesz tylko o tym, co Cię spotkało, ale też o planach.
    Bardzo fajne rozwiązanie :)

    Będę zaglądać częściej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, ze przypadł Ci do gustu i zapraszam serdecznie! Również pozdrawiam ;).

      Usuń
  2. Taki typ wpisów jest nie tylko ciekawy dla czytelnika ponieważ pozwala na przybliżenie sylwetki blogera, ale stanowi też wartość dla samego autora pozwalając na zachowanie najważniejszych momentów z danego okresu. Z drugiej strony to też fajny powrót do źródeł blogowania, czyli prowadzenia dzienników i pamiętników.
    Mnie szczególnie zainteresowała Twoja praca nad szablonami i grafikami. Z pewnością dlatego, że tym zajmuję się zawodowo.Ze swojej strony doradzałbym rozważenie zakup własnej domeny i przejście na Wordpress, który z pewnością pozwoli Ci na rozwinięcie skrzydeł i zaskoczy ogromem możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś ten blogger stał się moim drugim domem, ale domenę wykupie najdalej w grudniu tego roku. Dzięki za sugestie - wszystkie są bardzo cenne - i komentarz :).

      Usuń
  3. Woda z truskawkami jakoś tak mnie nie zachęca, wolę zrobić sobie taką lemoniadę z cytryną i limonką :) A truskawki uwielbiam i mogę je jeść zawsze i wszędzie :D
    Pomysł z podsumowaniem moim zdaniem jest bardzo fajny, przełamuje jakiś cykl, który tworzymy na blogu w ciągu miesiąca i pozwala coś zakończyć, żeby móc zacząć coś nowego :) Dlatego szybko się to nie znudzi ani Tobie, ani czytelnikom :) Sama coś takiego robię od pół roku i powiem Ci, że czuję się z tym dobrze. Wcześniej moje wpisy ciągnęły się na różne tematy, teraz nie mogę się doczekać każdego podsumowania, jest dla mnie typowym "odpoczynkiem" wpisowym na blogu i mogę się uzewnętrznić, a nie trzymać schematów :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj sobie zrobić choć małą porcyjke takiej wody. Jest naprawdę bardzo pyszna! Dzięki za miłe słowa. Często zaglądam do Ciebie i bardzo podoba mi się to jak piszesz. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy blogowe :) Pozdrawiam ciepło :).

      Usuń
  4. Bardzo czyste i fajne podejscie do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie podsumowania - z ksiązkami to i ja muszę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba zmienię moje podsumowania i zainspiruję się Twoim stylem nowej kategorii. Będzie coś innego u mnie niż sami Ulubieńcy miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny sposob pisania i ciekawe podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny sposób ja także mam zamiar przeczytać trochę książek w te wakacje <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co masz do przeczytania? :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawa forma tworzenia postów, jak wiadomo plany są bardzo ważną częścią naszego życia, więc nie zaszkodzi zawierać ich na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  10. Tak na serio to też mi brakuje strasznie gór. Ostatnio w nich byłam jak miałam około 10 lat i do tego czasu nie mam jak jechać - praca,dziecko i brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie góry lubisz najbardziej? :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł. Ja swojego pierwszego bloga na Onecie założyłam właśnie w podobnej formie, takiego pamiętnika, w którym raz w miesiącu pojawialo sie podsumowanie i cele na przyszlosc. Bylo to grubo ponad 10 lat temu. Dlatego ja jestem jak najbardziej za, w ten sposób możemy poznać chociaż trochę autora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć interesująca i zarazem intrygująca forma tworzenia postów. Plany są ważne w Naszym życiu, aczkolwiek ja nigdy nie planowałam i to wyszło mi o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie czyta sie tego typu wpisy, mozna lepiej poznac autora ;)
    Znam Canve i uwielbiam, bardzo prosta w obsludze, a daje sporo mozliwosci!

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak, mi też brakuję w tym roku gór - szczególnie, że tym razem niestety nie mam czasu na wakacje w górach, a chciałabym!

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123