ME:LIFESTYLE sierpień 2017 - darmowy magazyn online

darmowy magazyn online


Dzień dobry! Dzisiaj przyszedł czas na kolejny numer naszego magazynu do czytania online, który miejmy nadzieję przypadnie Wam do gustu. Umilicie sobie wakacje czytaniem i napiszcie, czy tematy poruszone tutaj Wam się spodobały. Jeżeli chcecie czytać wygodniej, kliknijcie w zdjęcie nad tekstem, a wtedy magazyn otworzy się Wam w formie galerii. 


darmowy magazyn online



darmowy magazyn onlinedarmowy magazyn online
Nasz darmowy magazyn chcemy, co trochę ulepszać by tematy tutaj poruszane wniosły coś nowego do Waszego życia. Dlatego zapraszamy Was do dzielenia się nim ze znajomymi. :)


darmowy magazyn online
darmowy magazyn online
darmowy magazyn online
darmowy magazyn online



darmowy magazyn online



darmowy magazyn online




Jeśli chcecie podzielić się magazynem, skopiujcie link lub użyjcie takiego: bit.ly/darmowymag. Dziękujemy za każdy komentarz i przede wszystkim czytanie. To dla nas motywacja i znak, że treści, które tutaj przedstawiamy są dla Was ciekawe i wartościowe. Kolejny numer ukaże się już 20 sierpnia. :)

Jeżeli wolicie zwykłe artykuły, to w niedzielę zapraszam Was tutaj na tematy psychologiczne, we wtorki na organizacyjne, a w czwartki na lifestyle z morałem. Do zobaczenia!










26 komentarzy:

  1. Ja tam nie wiem, czy społeczeństwo wciąż nie lubi czytać...;) Bo coraz więcej osób spotykam z książką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od pory roku i aktualnych trendów. ;)

      Usuń
  2. Widzę dużo ciekawych artykułów! Zostawię sobie na wieczór, kiedy nikt nie będzie mi przeszkadzał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło za tak pozytywny odbiór :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Zołzą 😊 Mam wrażenie, że coraz więcej ludzi sięga po książki. Jednak uważam też, że kiedyś więcej nas czytało. Co do samego magazynu, to chętnie go pobiorę i przyjrzę mu się w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ludzie czytają na telefonie, a ja ich pochopnie oceniam. ;)

      Usuń
  4. Dzięki za kawał dobrej roboty! Zaraz zabieram się za czytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za motywujący komentarz !

      Usuń
  5. Świetny pomysł z magazynem online! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wdrożyć wieczór tylko dla siebie i weekendy offline:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz później, czy w Twoim wypadku się to sprawdza :)

      Usuń
  7. Pięknie skomponowany, zostawię sobie na później do popołudniowej kawy. Z chęcią się czymś nowym zainspiruję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zaintrygowana ☺
    Rzuciłam co prawda tylko okiem, ale kilka tematów mnie zaciekawiło.
    Już wiem, co będę czytać wieczorem ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20.7.17

    Świetny magazyn, bardzo ciekawe artykuły i wskazówki w nich zawarte. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy magazyn. Juz wiem jak zaczac wiecej czytac, teraz tylko do dziela <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tym magazynem :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się cieszę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja zdolniacha !!! <3 SUPER PODZIWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Skorzystam z rad, bo ciągle brakuje mi czasu na czytanie, mam już spore zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne to pismo, czemu ja go przegapiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123