22 czerwca 2017

Jesteś tym o czym myślisz

jesteś tym o czym myślisz


Sławne powiedzenie, że jesteśmy tym co jemy, ja postanowiłam zmienić na całkowicie inne. Mianowicie, iż każdy jest tym o czym myśli. Nie od dziś wiadomo, że tak naprawdę wszystko to co pojawia się w naszej głowie, wcześniej czy później może mieć odzwierciedlenie w realnym, prawdziwym życiu, tu i teraz. Jak zatem pożegnać się z tym czego nie chcemy i otworzyć się na to o czym marzymy?



Prawo przyciągania może większości z nas kojarzyć się z czarną magią. No może nie do końca z czarną, ale z jakimiś wróżbami i innymi paranormalnymi bajerami, w które nikt przecież nie wierzy. 


Jednak czasami, wszystkie rzeczy, które pojawiają się w naszym życiu przyciągamy sami. Bez względu na to czy tego chcemy czy nie, nasz umysł generuje zdarzenia, które później po sobie następują. Jeśli na przykład za wszelką cenę nie chcemy czegoś zrobić, a nie wiemy jak się wykręcić, to w końcu stanie się coś, co sprawi, że już nie będziemy szukać wymówek. 



To w końcu jak być tym o czym myślimy?


Moim zdaniem, oczywiście tylko moim, pozytywne myślenie nie wystarczy w 100%. Przyzwyczajenia, zachowania i myśli, często mają początek i korzenie już w dzieciństwie. Na przykład przekonanie na temat finansów, podejście do innych ludzi czy robienie różnych czynności - tego wszystkiego uczymy się już w bardzo młodym wieku i często te nauki mają na nas wpływ w dorosłości. Zawsze mają.


Podstawowym krokiem jest staranie się o zmianę kierunku naszych myśli. Zamiast zazdrościć komuś czegoś, wizualizujmy sobie to o czym marzymy. Róbmy wszystko, by to zdobyć i nie dołujmy się, że od razu nam nie wychodzi. Myślę, że na sam początek warto codziennie rano docenić drobnostkę i pochwalić siebie w lustrze.


Wiadomo, że myśli są naprawdę bardzo ulotne. Nie da się kontrolować ich wszystkich, bo szczerze mówiąc gdybyśmy chcieli je wszystkie non stop obserwować chyba postradalibyśmy zmysły.



Jak kierować myśli na dobre tory?


Chyba jedyną rzeczą, która najbardziej mnie denerwuje (jeżeli można to tak nazwać) w rozmowie z drugą osobą to fakt, że ktoś bardzo ubolewa nad tym, że ktoś inny ma więcej od niego, a nic nie robi. Nie uważam, że tak jest. Myślę, że każdy na wszystko musi zapracować lub po prostu mądrze gospodaruje tym co ma. Jak zatem ja mam dostać to co chcę, skoro ciągle mówię o tym, że czegoś nie mam, czegoś nie umiem zrobić albo nie ma daru do wykonania tego czy tego?


To są w stu procentach negatywne myśli, które zajmują większą powierzchnię naszego umysłu, przyćmiewając namiastkę drobnych i pozytywnych emocji i tym samym biorąc górę nad naszą głową. Koniec końców, jesteśmy tym o czym myślimy - albo szczęśliwymi ludźmi, patrzącymi z uśmiechem na przyszłości, cieszącymi się ze szczęścia, powodzenia i umiejętności innych oraz z własnych, wielkich, małych i drobnych sukcesów albo stajemy się zgorzkniałymi zazdrośnikami, pełnymi egoizmu i wykrzywionych w dół ust. 


Ja wybieram tę pierwszą opcję. A Ty? :)


Podsumowując wątek, jeżeli chcesz być szczęśliwy, zdrowy, młody dłużej niż oczekuje tego od Ciebie społeczeństwo, oczytany, wysportowany czy po prostu naprawdę zadowolony z życia, to rób wszystko, by do tego dążyć. Nie oglądaj się za siebie, patrz na to co możesz zrobić już TERAZ w tej dosłownie sekundzie! I jeśli  nawet od razu coś Ci się nie uda, czeka Cię wiele poprawek, prób czy zaczynania od nowa, to wiedz, że im więcej radości starasz się znaleźć, im więcej czasu poświęcasz na dobre ukierunkowanie myśli i do tego wszystko podpierasz odpowiednim działaniem, to w końcu (może za tydzień, miesiąc czy pół roku) będziesz tym o czym myślisz i będziesz miał to, czego naprawdę od zawsze chciałeś.


Brzmi świetnie? Więc nie czekaj aż ktoś zrobi coś za Ciebie, Podwiń rękawy i do pracy! ;) Powodzenia!

30 komentarzy:

  1. Nie od dziś wiadomo, że sukces siedzi w głowie ;). Ja się z tym zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne zdanie do koleżanki wyżej Kary B.
    Wszystko zależy od naszego nastawienia i naszych myśli, sami wiele sytuacji stwarzamy dla siebie, niektóre świadomie a niektóre nie :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myśle :) Trzeba ćwiczyć podświadomość ;).

      Usuń
  3. Ja ma zadanie ułatwione, bo jestem niepoprawną optymistką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluje dobrego podejścia do życia! :D

      Usuń
  4. Coś w tym jest! Chociaż to trochę przerażające, że jestem porodem :D Ale to chyba naturalne, że kobiety przed rozwiązaniem dużo o tym rozmyślają, ja już mam taki bałagan w głowie, że spać po nocach nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo z jedzeniem, ja na przykład obecnie jestem truskawką, bo ciągle je pochłaniam
      :D. Szczęśliwego rozwiązania! :)

      Usuń
  5. Szczególnie ważne jest to nieoglądanie się za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Liczy się tu i teraz :).

      Usuń
  6. O tak, wiele zależy od naszego nastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne by było pozytywne 😊

      Usuń
  7. Coś w tym jest, że istnieje jakaś taka energia, która po prostu do nas wraca w różnych momentach. Mam podobne do Ciebie reakcje na zawistnych ludzi, którzy wolą się zająć zazdrością zamiast swoim życiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energia, to dobre określenie :)

      Usuń
  8. Świetny wpis, bardzo motywujący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najgorszą rzeczą jaką można robić to słuchać innych. Ludziom nie dogodzisz. Najlepiej słuchać swojego głosu i robić wszystko wg sumienia i rozsądku. Wiem po sobie.Opinie innych zawsze mnie raniły.Od kiedy zostałam mamą mam to gdzieś.Jestem jaka jestem.Staram się być lepsza dla swoich bliskich i cieszyć się życiem. :)Jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Świetnie, że masz takie zdrowe podejście :)

      Usuń
  10. Zgodzę sie z każdym słowem. W naszych głowach zazwyczaj sa negatywne myśli i zazdrość. Nie wiem wlasnie dlaczego. Zazdrości u mnie nigdy nie ma, a jeżeli sie pojawia, to tylko zdrowa, jak komuś dobrze sie powiodło i uważam, ze super i tez bym chciała cos zmienić, cos osiągnąć i dążę do celu, to mnie motywuje, a nie rodzi sie zazdrości i siedzę zepsuta na sofie i narzekam. Natomiast negatywne myśli? Często pojawiają sie, ale włączę z tym i wiem ze jak cos zrobię, wezmę sie do roboty, to sie ich pozbędę 🙂 Nie poddaje sie i dążę do celu wohoooo 😍😍😍 buźka kochana 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Emi. Dziekuję Ci za miły i jak zawsze motywujący komentarz :)

      Usuń
  11. Z myśli rodzą się czyny :) Czy jakoś tak. Ale masz rację: pozytywne myślenie w połączeniu z wyrobieniem odpowiednich nawyków i dostosowaniem dostępnych narzędzi to już bardzo wiele na drodze do sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawyki, to klucz do pozytywnych zmian :)

      Usuń
  12. Mam te same spostrzeżenia, co i Ty :) I po prostu nie znoszę ludzi, którzy ciągle narzekają na ten sam temat, a niczego nie robią w kierunku zmiany. Na szczęśliwe życie trzeba bardzo często ciężko pracować.

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba myśleć dobrze, wiadomo są gorsze chwile, ale one miną:) I co najważniejsze działać bez tego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działać ze zdwojoną siłą :)

      Usuń
  14. Zgadzam się całym serduszkiem :D Pozytywne myślenie nas napędza, bo dzięki niemu podświadomie zbliżamy się do naszych celów. Negatywne myślenie niestety działa tak samo - podświadomie dążymy do katastrofy. Dlatego lepiej wybrać jasną stronę mocy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Dziękuje za komentarz:)

      Usuń
  15. Dokładnie zgadzam się z Tobą :) Negatywne myśli tylko zatruwają nasze życie i nie wnoszą w nie nic wartościowego. Oprócz pochwalenia siebie w lustrze z rana warto wieczorem przed spaniem pomyśleć sobie, co dobrego spotkało mnie w dzisiejszym dniu, może to być zupełna pierdoła jak to, że moje włosy super się ułożyły jak i to, że w pracy dopięłam jakiś mega ważny projekt, dzięki temu zaczniemy zauważać, jak wiele fajnych rzeczy spotyka nas każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię tak od jakiegoś czasu i świetna sprawa ;)

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123