Pierwsze urodziny bloga + prezent

darmowe zdjecia na bloga
Pierwsze urodziny bloga + prezent

Dzisiaj, jest ten dzień. Pierwszy rok mojej przygody z blogowaniem, fotografią i pisaniem. Opowiem Ci o tym, dlaczego postanowiłam założyć bloga, jak miał on wyglądać na początku i czy dalej chcę tutaj zostać, i rozwijać tę stronę. Zapraszam Cię na urodzinowe rogaliki, moją historię i trochę prywaty! 😊
Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam dokładnie rok temu. Na samym początku zakładałam, że będzie to miejsce, w którym głównie można poczytać o dobrych kosmetykach, ubraniach i filmach. Wtedy jeszcze nie dojrzałam do blogowania na tyle, by potraktować tą aktywność w sieci na poważnie. Sam możesz to zobaczyć, przeglądając archiwum postów, które zapewne teraz masz po prawej stronie (na komputerze) lub po zjechaniu na sam dół wpisu (na telefonie). 

Dzisiaj, nadszedł dzień, w którym wszystko musi się rozstrzygnąć. Zazwyczaj po okrągłych 365 dniach pisania podejmujemy decyzję czy chcemy tu zostać, czy odpuszczamy i nie publikujemy. Ja już taką decyzję podjęłam... zostaję. Właśnie nadszedł jeden z ważnych dni w moim życiu - czas na podsumowanie, refleksję i podzielenie się z Tobą swoimi spostrzeżeniami na temat bloga, dalszych planów i ewentualnych rozterek. 


Dlaczego zaczęłam pisać?

Co mi dało blogowanie? 
Za co cenię czytelników?
Co dalej z blogiem? 

Jeżeli zostaniesz do końca, to znajdziesz odpowiedzi na wszystkie te 4 pytania. 



DLACZEGO ZACZĘŁAM PISAĆ?

Odkąd tylko stałam się piśmienna, pokochałam pisanie. Zapisywałam wszystko co tylko przyszło mi do głowy na kartkach i w notesach. Najczęściej opisywałam swój dzień, robiłam notatki z lekcji czy czasami nawet przepisywałam lektury lub podręczniki (do tej pory się z tego śmieję). Od zawsze, moim ukochanym przedmiotem był oczywiście język polski, na którym to pisaliśmy najwięcej. 

Swojego bloga założyłam 7 maja, 2016 roku. Tak jak wcześniej wspomniałam, nie traktowałam go zbyt poważnie. Wisiał sobie gdzieś w blogosferze i był moim miejscem tutaj - tak zostało aż do dziś i nie mam zamiaru z niego rezygnować! 

Dopiero od listopada, 2016 roku wzięłam się za tę stronę na poważnie i zaczęłam wkładać w nią dużo pracy, wysiłku, chęci i przede wszystkim serca. Od tamtej pory, staram się każdego dnia uczyć nowych rzeczy, by treści, które możesz tutaj znaleźć, były dla Ciebie wartościowe i przyjazne. 

CO MI DAŁO BLOGOWANIE?

Blogowanie dało mi przede wszystkim wiele radości, szczęścia, pozytywnej energii i dzięki niemu, wyrobiłam w sobie samodyscyplinę. Z każdym postem, komentarzem od Ciebie czy nawet zwykłym przeczytaniem artykułu, tej radości jest coraz więcej, a za nią podąża motywacja i chęć do dalszej pracy. 

Patrząc na Twoje zaangażowanie, czytając miłe słowa czy przeglądając statystyki dzień od razu staje się lepszy! Blogowanie sprawiło, że poznałam masę innych, zaangażowanych i dobrych blogerów, którzy mnie inspirują, dają motywacyjnego kopa czy służą pomocą. To jest cudowne uczucie! :)

ZA CO CIENIĘ CIEBIE, CZYTELNIKU? 

Każda osoba, która odwiedza tego bloga buduje społeczność i treści, które tutaj są. Tak naprawdę bez Ciebie, MartieLifeStyle, by nie było. Twoje komentarze, słowa wsparcia i opinie sprawiają, że ten blog tętni życiem. Zostawiasz pozytywną energię, dajesz uśmiech, radość i motywację - to wszystko cenię w Tobie najbardziej. 

CO DALEJ Z BLOGIEM?

Kilka osób pytało mnie o to, czy planuję przejść na własną domenę i zmienić nazwę bloga, i całej strony. Powiem Ci szczerze, że myślę o tym codziennie i na pewno jeszcze w tym roku to się stanie. Narazie co weekend, robimy burzę mózgów nad nazwą bloga, więc wszystko idzie w dobrym kierunku! 

* PREZENT DLA CIEBIE * 

Z okazji pierwszych urodzin bloga, stworzyłam miejsce, z którego możesz korzystać do woli. To darmowe zdjęcia, do wykorzystania na blogu, swojej stronie, instagramie, facebooku'u czy pintereście, w skrócie - gdziekolwiek chcesz! Tutaj znajdziesz Bank darmowych zdjęć dla Ciebie ⇁ KLIK KLIK ↼. 

Nie musisz oznaczać mnie na nich, ale będzie mi bardzo miło jak udostępnisz bank znajomym tak, by każdy mógł z niego skorzystać i zrobić sobie ładnego bloga czy profil w social mediach :). 

Tymczasem, to już koniec historii bloga. Jednak, to nie wszystko! Przez miesiąc, będę wrzucała urodzinowe posty co dwa-trzy dni. Następny, pojawi się już we wtorek i powiem w nim o tym, jak wygląda moje blogowanie od kuchni. Kolejne tematy będą pojawiały się pod każdym nowym wpisem. 

Teraz kolej na Ciebie! Powiedz mi jak tutaj trafiłeś, co lubisz na moim blogu, a co mogę zmienić i napisz mi co myślisz o tej stronie i treściach, jakie się tu pojawiają. Czekam na Twoją opinią - jest dla mnie ogromnie ważna!!! Miłej niedzieli, do zobaczenia we wtorek :)!


Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl
Pierwsze urodziny bloga + prezent Pierwsze urodziny bloga + prezent Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 07 maja Rating: 5

35 komentarzy:

  1. Gratuluję cierpliwości i zapału do prowadzenia tak pięknego bloga! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !!! Również pozdrawiam ! ☺️☺️☺️👋🏻👋🏻👋🏻

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze kochana, z okazji pierwszych 'blogowych' urodzinek :) Ja mam już trochę dłuższy staż, ale na początku również nie traktowałam tego tak poważnie jak ma to miejsce obecnie i pojawiało się tylko kilka wpisów na parę miesięcy :P Życzę Ci wytrwałości i jak najlepszych czytelników <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było jak najdłużej ! Dziękuje ślicznie i Tobie również życzę wytrwałości i samych najlepszych czytelników !! ☺️☺️☺️

      Usuń
  3. Gratuluję ja tak samo na swoim blogu 2 miesiące temu obchodziłam pierwsze urodziny na blogu.
    Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Tobie także ! 😊

      Usuń
  4. Blogowanie to fajna sprawa, serio. Można się nauczyć tak wielu rzeczy, poznać ciekawych ludzi i dowiedzieć się czegoś od siebie. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Dziękuje ślicznie! Ogromne uściski ! :)

      Usuń
  5. Gratuluję! Życzę ci kolejnego roku sukcesów i chęci do pisania:D
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tej chęci było tyle co teraz . Dziękuję pięknie !!!

      Usuń
  6. Ło kurcze ja tutaj dopiero ledwo miesiąc, a gdzie dalej! Życzę wytrwałości i oby tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś. Dziękuje serdecznie!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło ! Dziękuję ogromnie! :):)!!!

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) Rok to już dużo ;) Chętnie poczytam następne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Dziękuję dziękuję !!!! :):)

      Usuń
  9. "
    Kilka osób pytało mnie o to, czy planuję przejść na własną domenę i zmienić nazwę bloga, i całej strony. Powiem Ci szczerze, że myślę o tym codziennie i na pewno jeszcze w tym roku to się stanie. "

    Szkoda czasu do stracenia :) Każdy dzień dłużej "na cudzym" jest jak podlewanie ogródka sąsiada. Niby fajnie, ale trochę szkoda energii :) Zatem, do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za motywacyjnego kopa! ;)

      Usuń
  10. gratuluję !
    Mi i mojemu blogowi stuknie w maju 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 lat! Jak dużo! Gratuluję wytrwałości! I życze samych sukcesów, oby blog doczekał 100 lat! I dziekuję :):)!!!!

      Usuń
  11. Gratuluję:) Mam polubiony Twój blog od jakiegoś czasu:) Życzę kolejnych w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, dziękuję pięknie !!! :):):):)

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzinek! Trafiłam tu tak przez przypadek ale od razu Twój blog przypadł mi do gustu 😃 Ja dopiero zaczynam z blogiem typu lifestyle i chciałam Cię zaprosić na inspiracjenatchnionej.blogspot.com
    Oczywiście obserwuje ❤ wpadne tu nie raz 😄
    Pozdrawiam i powodzienia w dalszym blogowaniu, oby jak najdłużej 😽😽

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile radości ! Dziękuję pięknie, ślicznie i serdeczne uściski ! :):):)!!! Tobie również samych pięknych chwil z blogowania, sukcesów, czytelników milion i wszystkiego co tylko sobie życzy Twój piękny blog! :):)

      Usuń
  13. Gratulacje! :) Widzę że większość blogerów ma podobny tok myślenia:). U mnie rozmyślanie nad domeną zakończyło się w końcu przejściem nad swoją. Nad zmianą nazwy też myślałam wielokrotnie, ale w końcu ze względów sentymentalnych oraz technicznych postanowiłam zostać przy pierwotnej. Podczas zmian bardzo Ci polecam też zainstalowanie systemu do komentowania Disqus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Disqus'em, to my się nie lubimy. Był tu 4 razy i zawsze miałam z nim problemy techniczne - nie przerzucał starych komentarzy. Ale dziękuję za porady, motywacje i komentarz! Pozdrawiam !! :):):)

      Usuń
  14. Gratuluję i życzę dalszej satysfakcji z blogowania. Dodaję do obserwowanych. Jestem tutaj pierwszy raz i jak na razie uwag nie mam :) Śliczne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę sto lat bloga :) A trafiłam na niego jakoś z Facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję ślicznie !

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roku :) Oby pasja nie minęła i obyś nadal z energią tworzyła bloga. :)
    Czekam na urodzinowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Juz jeden się pojawił :)

      Usuń
  17. Anonimowy10.5.17

    Wszystkiego Dobrego :) https://matkapatka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratki kochana i życzę samych przyjemności w blogowaniu.
    Mój blog ma 1,5 roczka i wciąż mam ten sam zapał a nawet i większy! Właśnie niedawno przeszłam na własną domenę, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje wytrwałości, bo blogowanie jednak do łatwych zadań nie należy. Co do twojego bloga to muszę stwierdzić, że na prawdę miło się jego czytania i każdy wpis to jest czymś wartościowym o czym powinno się pamiętać.

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.