Kwiecień - inspiracje, plany, kosmetyki, fajne rzeczy

kosmetyki na kazda kieszen

Kwiecień plecień, bo przeplata - trochę zimy, trochę lata. I taki był właśnie ten kwiecień - przez 3 dni było tak dużo śniegu, że w pierwszym momencie pomyślałam, iż przeniosłam się w czasie lub jeszcze śpię. Znalazłam też kilka dobrych kosmetyków, jedną książkę i dwie inspirujące rzeczy, które pozostaną niespodzianką. Resztę znajdziecie zostając ze mną do końca. Zapraszam na ulubieńców miesiąca! 




PĄKI SKĄPANE W BIAŁYM PUCHU 

Tutaj pokażę Wam zdjęcie, które udało mi się zrobić tydzień temu z balkonu. Byłam zaskoczona taką ilością białego puchu na gałęziach i liściach. Nawet zimą nie było go aż tyle! 


kosmetyki na kazda kieszen

RZECZ O PTAKACH

Wydawnictwo Muza, wysłało mi ostatnio świetną książkę, dzięki której dowiedziałam się naprawdę mnóstwa nowych rzeczy o naszych skrzydlatych przyjaciołach. Autor publikacji, mówi o tym jak nawigują gołębie, czego my możemy nauczyć się od ptaków i zdradza tajemnice kreatywnego myślenia tych stworzeń. Każdy rozdział wciągał mnie do reszty i przeczytałam tę książkę tak szybko, że chyba zajrzę do niej jeszcze raz! 


kosmetyki na kazda kieszen

METAMORFOZA POKOJU 

W końcu udało nam się "przysiąść" do remontu. Odmalowanie ścian, zmiana dekoracji, ustawienia mebli i zakup nowej komody pod telewizor to strzał w dziesiątkę. Od razu przebywa się domu przyjemnie! Więcej na temat tej zmiany znajdziecie tutaj (KLIK klik).

kosmetyki na kazda kieszen


PIERWSZE OZNAKI WIOSNY W OBIEKTYWIE

Zima zimą, śnieg już sobie poszedł i dobrze - w końcu wiosna to wiosna. 

kosmetyki na kazda kieszen

KOSMETYKI 

W końcu czas na podzielenie się z Wami kosmetykami, które po prostu uwielbiam. Od miesiąca je stosuję i są cudowne. Pachną tak, że ach (no może oprócz lakierów z wibo)! Wszystkie Wam opisałam pod zdjęciami ;). 

ALTERRA - KREMY

kosmetyki na kazda kieszen

Te kremy są nieodłącznym elementem każdego mojego poranka i wieczoru. Alterra słynie z dobrych i ekologicznych kosmetyków. Może do miana ekologa i vegana jeszcze wiele mi brakuje, ale i tak wolę stawiać na tanie i dobre produkty bez zbytniej ilości chemii w składzie. Cera po nich jest gładka, odżywiona i co najważniejsze kosmetyki tej marki są bardzo wydajne. Używacie, polecacie? 

WIBO - ŻEL I BAZA

Od 2 tygodni testuję serię do manicure z Wibo. 1 krok, to baza pod lakier, drugi to oczywiście kolorowa emalia, a trzeci to gel top coat. Powiem tak, przy codziennym zmywaniu naczyń i sprzątaniu, lakier utrzymuje się do 5 dni. Po tym czasie, zaczyna odpryskiwać, ale spokojnie do 7 dni można go zostawić bez zmywania. Chyba najlepiej sprawdzi się na paznokciach u stóp. Ktoś z Was miał z nim do czynienia? Co sądzicie? 

kosmetyki na kazda kieszen

MOJE PLANY I CELE - KWIECIEŃ 

W kwietniu, miałam w planach zrobienie generalnego sprzątania w szafkach, szafie i ogólnie w całym domu. Udało się. Jestem zadowolona z efektów choć wiadomo, zawsze można było zrobić coś więcej czy lepiej. Jeżeli chodzi o moje plany blogowe, to chciałam Wam podziękować za tyle aktywności - komentarze, wyświetlenia postów - jestem ogromnie zmotywowana do dalszego działania i rozwijania bloga. W maju mam zamiar ruszyć z newsletterem, więc serdecznie Was zapraszam do zapisania się. Będę informować na bieżąco ;).

Kolejny krok, to zrobienie banku zdjęć dla Was. Sama czasami nie mam pomysłu na zrobienie zdjęcia, więc korzystam z takich banków np. u Natalii z bloga jestrudo.pl czy z pixabay.com. Dlatego też postanowiłam stworzyć tutaj taki kącik fotek, z którego możecie korzystać do woli. Znajdziecie go tutaj: Klik Klik.

Co jeszcze? Od maja mam zamiar codziennie jeździć na rowerze i jak w końcu stopnieje śnieg w moich ukochanych Tatrach, wybrać się na zdobywanie szczytów. Musi się udać! Póki co, licznik kilometrów dokonanych przez mój rower, wskazuje już 45, z czego 29 zrobiliśmy dzisiaj. Duma mnie rozpiera - oby tak dalej ;). 

Teraz czas dla Was. Napiszcie mi jak się Wam podoba mój kwiecień, jakie plany i cele udało się Wam doprowadzić do skutku i co Was motywuje do osiągania tego co postanowiliście. I koniecznie napiszcie, jak spędzacie majówkę. Czekam na Wasze komentarze! :)


Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

26 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje bardzo mi się podobają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przerażona tym, że za oknem jest wciąż tak zimno.. Z utęsknieniem czekam na trochę ciepła. Chciałabym być tak zorganizowana jak Ty! Nie wiem jak długo nie jeździłam na rowerze. :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo długo zbierałam się na pierwszą przejażdżkę, ale było warto! Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  3. Kwiecień dla mnie kojarzy się z zimnem w pierwszej kolejności. Zaczęły się ciekawych współprac. Ale dobrze że się skończył, bliżej do lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno, to jego wada niestety, ale już prawie lipiec :).

      Usuń
  4. Ja uwielbiam kosmetyki z alterry :D pokój zmieniłaś na lepsze, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane, widzę że również jak polubiłaś kosmetyki alterry, każdy kolejny sprawdza się u mnie coraz lepiej. U mnie kwiecień minął bardzo szybko, chyba głownie ze względu na przygotowania do wesela, czas mija nieubłaganie szybko ;) końcówkę również poświęciłam na porządki i oczekiwaniem na te pierwsze ciepłe wiosenne dni, miejmy nadzieję że wiosna ruszy już pełną parą i będzie można się nią cieszyć w pełni. Pozdrawiam Serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra <3 Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. U mnie kwiecień był bardzo stresujący, dlatego na maj postanawiam się nie denerwować i wyciszyć emocje. Potrzebuję relaksu i spokoju, choć teraz jestem na urlopie to i tak mam jeszcze trochę na głowie. Zostają zaległości na studia, które muszę szybko zrobić i mimo że wolne w pracy, to jednak jest dużo do roboty. Kwiecień był pod względem pogody okropny. W piątek przed samą majówką spadł śnieg. Nie mogłam w to uwierzyć, no porażka jednym słowem. Oby w maju tak nie było i słońce zagościło na dłużej. Też miałam w planach sprzątanie w domu, ale... nie ma słońca i nie mogę wyprać swoich zimowych ubrań, zanim je schowam na dno szafy. Więc porządki muszą jeszcze zaczekać. W maju planuję także zrobić małą odnowę w pokoju, dodać więcej zieleni.
    A, jeszcze bym zapomniała - taki bank zdjęć BAAARDZO się przyda!
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje plany i żeby słońce dopisało!!!

      Usuń
  7. Bardzo fajny post. Super podzielony na poszczególne tematy. Najbardziej podoba mi się Twój pokój :D Uwielbiam stonowane kolory :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo super wpis! Kurde... powtarzamy się za każdym razem gdy tu wchodzimy :D No, ale cóż... Rewelacyjne zdjęcia wiosny ^^ A metamorfoza pokoju? Ah rewelacyjna! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Śnieg w kwietniu był okropny. A wiosny nadal za bardzo nie widać. Kosmetyki z wibo uwielbiam - te lakiery również stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilość śniegu na zdjęciach była przerażająca zwłaszcza, że był to kwiecień. U mnie na szczęście obyło się bez gwałtownych zmian pogody :) Bank zdjęć to świetny pomysł, sama również chętnie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Korzystaj!

      Usuń
  11. Ile bym dała, żeby tak wyglądały zimy, ale żeby wiosna tak wyglądała to już przesada. Dobrze, że mnie ominęły takie widoki, bo mimo, że urodziłam się w zimę to nie znoszę zimy. Najchętniej przespałabym ją całą, ale niestety nie da się tak.
    Szczerze zaintrygowałaś mnie tą książką i z chęcią sięgnęłabym po nią, ale jak na razie nie mogę rozwalać pieniędzy a wielka szkoda.
    Bardzo ładnie urządzony pokój masz :) wszystko tak pięknie do siebie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami zimą mam ochotę zasnąć niedźwiedzim snem i obudzić się dopiero w kwietniu. Ale zima tez ma swoje uroki! :) Jedyne czego w niej nie lubię to tego, że wtedy zazwyczaj bardzo opuszczam się w aktywności fizycznej - rower, spacery itd. Dziękuję za ciepły komentarz. Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Również uwielbiam produkty alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiecień plecień... maj nie lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie :D.

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123