27 maja 2017

Inspirujące rzeczy dla każdego

lifehacki do telefonu i do domu

Wraz z nadejściem wiosny, postanowiłam dla Was przygotować artykuł na temat kilku rzeczy, które mogą się u Was sprawdzić każdego dnia i pomóc Wam w codziennych czynnościach. Te przedmioty, podzieliłam na kategorie, żebyście szybko mogli znaleźć to co Was najbardziej interesuje. Zaczynajmy!





* APLIKACJE *



W pierwszej kolejności, wymienię Wam przydatne aplikacje do telefonu, które u mnie sprawdzają się na co dzień. Na pewno każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie, bo większość jest uniwersalna. Kilka miesięcy temu, pisałam również o lifehackach do telefonu. Tam również znajdziecie kilka pomocnych patentów. 

Dysk Google

Zapewne tą aplikację znacie czy kojarzycie. Ja długo nie mogłam się do niej przekonać, z obawy o pogorszenie się jakości przesyłanych zdjęć (głównie do tego jej używam). Ale odkąd prowadzę bloga, jest mi ona bardzo pomocna, ponieważ w dowolnym momencie, miejscu i czasie mogę przerzucić na nią zrobione na bloga zdjęcia i nie muszę za każdym razem szukać kabla czy włączać laptopa.


Open fm


To radio internetowe, znane głównie z Gadu-Gadu. Dla mnie, to świetna alternatywa zwykłego odtwarza muzyki czy Youtube'a Aplikacja "zjada" bardzo mało internetu, więc przyda się wszędzie.


Blix


To coś dla fanów tanich i szybkich zakupów. Aplikacja ta, to zbiór gazetek i katalogów z promocjami, rabatami i informacjami o wyprzedażach. Znajdziecie tam praktycznie wszystkie znane sklepy (Tesco, Auchan, Lidl, Biedronka, H&M, Rossmann, Hebe, Abra meble, IKEA, McDonald's, JYSK, itp.). Najbardziej podoba mi się tam możliwość wyszukiwania produktów na promocji, których w danej chwili potrzebuje.



lifehacki do telefonu i do domu

Meteor24

Ta aplikacja, ułatwiła nam znalezienie taniego i przytulnego pokoju w Zakopanem. Można w niej filtrować cenę za nocleg oraz rodzaj budynku, w jakim chcemy zamieszkać podczas wakacji (hotel, pensjonat, agroturystyka, pokoje gościnne itp.).

Squid

To fajne miejsce, w którym znajdziecie wszystkie informacje ze świata. Dodatkowo, możecie podpinać inne interesujące Was kategorie, w których pojawiają się nowości. Do wyboru jest naprawdę wiele tematów. Np: technologia, nauka, fotografia, polityka, biznes, jedzenie i napoje, zdrowie, podróże, rozrywka. 

NoCrop

Coś dla fanów Instagrama. Dzięki tej apce, dodajemy wybrane zdjęcie w oryginalnym rozmiarze. To jest bardzo pomocne szczególnie w przypadku fotografii krajobrazów czy miejsc z podróży. Nie musimy ucinać kilku naprawdę dobrych fragmentów, by dostosować fotkę do instagramowego kwadracika. 

UM Meteo

To aplikacja meteorologiczna, w której mamy pogodę pokazaną za pomocą wykresów. Dla początkujących jest również opcja włączenia legendy - tam mamy napisane co oznacza dany wskaźnik, linia czy strzałka. Jak dla mnie to najbardziej rzetelny przekaźnik informacji pogodowych, który do tej pory wypróbowywałam. Jest również możliwość przetestowania go na komputerze tutaj: Klik Klik.


* DO TELEFONU I DO DOMU *


Bank energii 

Powiem Wam, że ten gadżet bardzo mi się przydaje, szczególnie gdy gdzieś podróżuję i chcę zrobić wiele zdjęć z danego miejsca. Mały, poręczny i wydajny - mój power bank, ma 2400 mAh, więc mogę naładować swój telefon praktycznie od 0 do 100%. Kosztował mnie 8 zł.



przydatne aplikacje do telefonu


Bambusy


Uwielbiam rośliny i świeże kwiaty. Mój dom, to mała szklarnia. Jeżeli i Wy tak jak ja, kochacie zieleń, to chciałabym Wam polecić zrobienie takie prostej i mało kosztownej dekoracji na stół czy szafkę. Cieszy oko, dobrze wygląda i zapłaciłam za to wszystko niecałe 10 zł.



przydatne aplikacje do telefonu


Włochate poduchy


Po przemalowaniu ścian stwierdziłam, że przydadzą się miękkie, włochate poduchy, które będą miłe w dotyku, wygodne i ładne. Znalazłam je na promocji w Leroy Merlin i od razu się w nich zakochałam. W artykule o wprowadzeniu do domu wiosny już pokazywałam Wam, jak te poduchy prezentują się na kanapie.

przydatne aplikacje do telefonu

A Wy polecacie szczególnie jakieś przydatne aplikacje do telefonu czy przedmioty, które lubicie, i które są dla Was pomocne? Napiszcie również czy we wpisie znalazło się coś czego do tej pory nie znaliście. Udanego weekendu! 😊

14 komentarzy:

  1. Też używam dysku google. Super rozwiązanie. :) Ja nie wyobrażam sobie życia bez apki e-podróżnik, która ułatwia mi podróżowanie. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O e podróżniku zapomniałam :(

      Usuń
  2. Bardzo fajny post, sam korzystam z Open FM czy Dysku Google, dodałbym jeszcze jakieś programy online do obróbki zdjęć czy grafik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym było w innym wpisie z tej serii. Open FM to chyba ulubieniec większości :)

      Usuń
  3. Uświadomiłaś mi, że koniecznie muszę kupić power bank :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo z tego to dla mnie nowość :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych przez Ciebie rzeczy z chęcią kupiłabym power bank. Futrzaste poduchy już mam, ale może 1-2 bym jeszcze mogła dokupić. Są takie milutkie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam narazie dwie i chyba pomyśle o całej kolekcji :)

      Usuń
  6. Kocham takie poduszki, mam ich w domu mnóstwo :) I zainspirowałam mnie do zakupu bambosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci :) Ja planuje kupić jeszcze kilka :)

      Usuń
  7. Power bank to jedyna rzecz jaką mam z całej listy. Power bank nie raz uratował mi życie. 😄

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123