5 krępujących faktów o mnie

wstydliwe fakty

Czołem lajfstajliki! Dzisiaj, tak jak obiecałam kolejny, urodzinowy wpis,  którym zdradzę Wam 5 krępujących faktów o mnie. Mam nadzieję, że trochę się uśmiejecie i będziecie się dobrze bawić. Zaczynamy! 
1. Obgryzanie skórek

Czasami w nerwowych sytuacjach, robię to nagminnie. Staram się z tym walczyć, bo później moje dłonie na tym cierpią, ale chyba mi nie idzie tak jakbym chciała. Chyba najlepiej działa wysmarowanie dłoni kremem, więc staram się zawsze mieć go przy sobie.


2. Oglądanie programów rozrywkowych na TTV.


Nie wiem czy weźmiecie to z śmieszne czy może tragiczne, ale przyznaję - uwielbiam programy typu "Damy i wieśniaczki" czy "Gogglebox przed telewizorem". Zdecydowanie za często je oglądam i śmieję się na nich do rozpuku. Często przy tym aktywnie i żywo komentuje, więc może kiedyś zawitam w tym drugim programie Chyba bym się nadała?


3. Wciągające komentarze w social mediach


Nie należę do wielu grup na facebook'u i szczerze mówiąc rzadko przeglądam tablicę. Ale czasami zdarza mi się tracić czas na czytaniu postów czy komentarzy, które nic nie wnoszą, a bardzo ciekawią. Wiem, że w tym czasie mogłabym poczytać czy umyć podłogę, ale cóż walczę z tym. Też tak macie? 


4. Baranek Shaun


Oglądam go do porannej kawy, to chyba jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa. Bardzo lubię głównego bohatera i jego nietuzinkowe pomysły, które czasami rozśmieszają mnie do łez. 


5. Kinder niespodzianki 


Już nie mam 5 lat, ale nadal czasami lubię sobie kupić czekoladowe jajko i składać zabawkę ze środka i zajadać pyszną czekoladę. 



Chyba jeszcze nie jest ze mną tak źle? Macie podobnie? Podzielcie się swoimi odczuciami i sekretami - dodajcie otuchy! :)

12 komentarzy:

  1. Każdy ma takie rzeczy które go krępują i nigdy się do tego nie chce przyznać :) Bardzo fajny i pomysłowy post! Pozdrawia :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ja oglądam królowe życia i żony hollywood :D ale baranek też wciąga, puszczam bajki małej, i łapię się na tym, że wgapiam się w tv jak ten baranek leci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha królowe życia oglądałam w pierwszym sezonie, ale teraz już nie wiem o co tam chodzi 😁

      Usuń
  3. Kinder niespodziankę to lubię nawet i ja i chyba nigdy mi się to nie znudzi :) W sumie dużo mamy tutaj podobnych cech, obgryzanie skórek w stresujących sytuacjach czy programy rozrywkowe też są dla mnie charakterystyczne :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, już się bałam, ze jestem w tym sama. 😊

      Usuń
  4. Ja też oglądam programy typu 'Damy i wieśniaczki' i nie uważam tego za coś krępującego. :P Po intensywnym dniu pełnym nauki, czy innych kreatywnych rzeczy trzeba się 'odmóżdżyć'. :) No chyba, że ogląda się tylko takie programy, wtedy to faktycznie może być krępujące. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłości do Kinder Niespodzianki nigdy się nie wyrasta!

    Robimy to, co lubimy - zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się bałam, ze coś ze mną nie tak. 😁

      Usuń
  6. Mam bardzo podobie, znalazłabym tego jeszcze z 10 pkt. Ja wolę smerfy 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się nie obgryzać skórek tak jak Ty. Ale robię to nagminnie jak się zapomnę podczas nerwów czy bezsenności. ;/

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123