MARZEC W OBIEKTYWIE

inspirujące zdjęcia


W tym miesiącu działo się u mnie naprawdę wiele. Podróżowałam, czytałam i odkryłam kilka rzeczy, którymi bardzo chcę się z Wami podzielić. Jesteście ciekawi co to takiego? W takim razie, zapraszam Was na podróż do przeszłości, strefy relaksu i psychologii. Zaczynajmy!



* POZNAŁAM 100 ZASAD UDANEGO ZWIĄZKU *


Pewnego dnia podczas wieczornego przeglądania instagrama, natknęłam się na zdjęcie pewnej książki, którą postanowiłam przeczytać, by przekonać się czy można wdrożyć w swoje życie partnerskie aż 100 zasad. I wiecie co? Można! Tak naprawdę, 1/2 reguł jest bardzo podobna do siebie, więc nie musicie się bać, że to poradnik, którego nie warto czytać. W końcu na naszym blogu znajdziecie tylko dobre książki - naszym, bo wszyscy tworzymy go razem. ;) 

inspirujące zdjęcia

* NAUCZYŁAM SIĘ ŻYĆ LEPIEJ *


Jeżeli czasami macie tak jak ja, że niby wszystko idzie dobrze i jesteście szczęśliwi, ale momentami czujecie dziwny niepokój, brak weny i inspiracji i totalne lenistwo, to powinniście poznać tę książkę. Dzięki niej zrozumiałam co jest najważniejsze w życiu i dlaczego czasami naprawdę warto odpuścić i sobie coś darować. 

inspirujące zdjęcia

* PRZEKONAŁAM SIĘ DO ZDROWYCH ŚNIADAŃ *


Kiedy kilka tygodni temu ktoś, by mi powiedział, że kasza jaglana smakuje lepiej niż chrupki z mlekiem, to bym go wyśmiała... Ale któregoś poranka skończyło mi się mleko, więc nie miałam wyboru.. Zmiksowałam banany z jogurtem, ugotowałam kaszę i co się okazało? Że jadłam najlepsze śniadanie pod słońcem. Teraz przed śniadaniem piję wodę z cytryną i miętą, jem jaglankę a w porze między śniadaniem, a obiadem wypijam koktajl bananowy. Polecam Wam przekonać się do takich posiłków, bo są smaczne, zdrowe i tanie. 

inspirujące zdjęcia


* ODKRYŁAM NOWE MIEJSCA *


W ciągu tygodnia odwiedziłam w sumie 4 miejsca, które chciałam Wam pokazać. Są piękne, malownicze i porywające nas do czasów przeszłości. 

inspirujące zdjęcia

inspirujące zdjęcia


* ZMIENIŁAM WYGLĄD BLOGA *


Na pewno zauważyliście, że na blogu zagościł nowy szablon, mniej zbędnych gadżetów i przede wszystkim minimalizm. Po prostu wprowadziłam go nawet tutaj, w sieci. Koniecznie dajcie znać, czy Wam się podoba! 

inspirujące zdjęcia




* WPUŚCIŁAM WIOSNĘ DO DOMU *


Zobaczcie kilka zdjęć z mojego instagrama. Żonkile, które wytrzymały ponad tydzień - jestem z nich dumna! Piękne hiacynty czekające na słońce, dwutygodniowe goździki, rzeżucha i gałązki tui. 


inspirujące zdjęcia

* UŻYŁAM MAGII *


Recenzja magii olewania jest już na blogu, więc zapraszam Was tam później. Za radą Sarah, zastosowałam metodę #ZEROżalu i świetnie się z tym czuję! Wam serdecznie polecam przeczytać to dzieło, bo jest wybitne. 

inspirujące zdjęcia


W tym miesiącu jestem zadowolona ze swoje pracy tak jak nigdy. Może to wiosna mnie napędziła, może zmiana czasu na letni, ale na pewno dużo pomogły mi pozimowe porządki w głowie i otoczeniu i Wasze ciepłe słowa.

Teraz chciałam Wam bardzo mocno podziękować za to, że jesteście ze mną, czytacie artykuły, dyskutujecie i po prostu lubicie tutaj zaglądać. W tym roku (2017), było Was tu łącznie 19 tysięcy. Jesteście wspaniali! Koniecznie napiszcie mi czy wygląd bloga Wam odpowiada, czy jest łatwy w użyciu i co sądzicie na temat comiesięcznych podsumowań. Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i wprawiłam w wiosenny nastrój. 


Na koniec, na poprawę humoru i dobry dzień - roztańczona Izzy! ;) 

Wszystkiego co najpiękniejsze w kwietniu! 






Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl
MARZEC W OBIEKTYWIE MARZEC W OBIEKTYWIE Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 01 kwietnia Rating: 5

25 komentarzy:

  1. Piękne kadry. Śliczny instagram. Chętnie zostanę u Ciebie na dlużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjecia, zmiana szablonu bardzo pozytywna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci sie podoba :)

      Usuń
  4. Jaki Twój blog jest pozytywny. Kiedy nie będę miała ochoty i motywacji wstać z łóżka - jak dziś - to go sobie poczytam :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    dużo się u Ciebie działo w marcu. Widzę fajne książki :) Wiosna w domu od razu daje więcej energii do działania :) Oczywiście obserwuję i będę zaglądała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosnna zawsze działa na mnie energetyzująco :) Dziękuję Ci ! :)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Twój marzec! Świeży i wiosenny, a przecież o to w marcu chodzi! W kuchni podobnie jak u mnie, nowe nawyki, zdrowe śniadania i dużo owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe nawyki trzeba wprowadzać - w zdrowym ciele zdrowy duch :)

      Usuń
  8. zaciekawiłaś mnie tą książką o stu zasadach udanego związku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, pełne motywacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne robisz te zdjęcia, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten szablon - prosty, czytelny, elegancki. Bez zbędnych udziwnień i bajerów. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, by wszyscy mogli swobodnie poruszać się po stronie i aby się szybko ładowała! Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  12. fajne są takie podsumowania, przynajmniej człowiek wie na co tak naprawdę poświęcał czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to w tym chodzi! :).

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.