JAK WPROWADZIĆ DO DOMU WIOSNĘ?

wiosenne porządki

Na temat wiosennych porządków w domu i w życiu miałam okazje pisać już na blogu (przeczytaj tutaj). Dzisiaj, chciałam pokazać Wam jak szybko i przyjemnie poczuć tę cudowna porę roku w zaciszu swojego mieszkania. Mam nadzieję, że do Was już dotarło piękno kwietnia i wszystkie prezenty, które niesie za sobą wiosna? W takim razie, zaczynajmy przygodę z odnową mieszkania i siebie!

Porządki w szafie, kuchennych półkach i generalne sprzątanie, to ta nieprzyjemna część wiosennego ogarniania i odgruzowywania przestrzeni dokoła nas. Aby później naprawdę przyjemnie spędzało się czas w domu i widziało efekty naszego wzmożonego wysiłku, potrzeba czegoś jeszcze - dobrej organizacji przestrzeni wokół i dodatków. 


* ZMIANA WE WNĘTRZACH *


Zmiana koloru ścian, pomoże Wam szybko odświeżyć pomieszczenie i wpuścić do niego nowe życie. Najlepiej wybrać dwa kolory. W moim wypadku był to brąz i szarość. Starą boazerię, pokryliśmy lakierem w kolorze gorącej czekolady. Pozostałe ściany zdobi szary lis. Efekty zobaczycie poniżej. Jeżeli chodzi o jakieś poważniejsze prace, to wszystko zależy od Waszej wyobraźni i możliwości. Polecam Wam, tanie i niedrogie metody odmładzania mieszkania - zmiana ustawienia mebli, pokrycie ich okleiną lub wymiana starej lampy czy dywanu. Świetnie jest również zmienić narzutę na kanapę czy poduszki. To wszystko wiele zmieni w całym domu i na pewno dzięki temu poczujecie się lepiej w jego wnętrzu! 

PRZED


wiosenne porządki


PO

wiosenne porządki



* SZPARGAŁY *


Lubicie dekorować swoje mieszkania? Ja uwielbiam, dodawać im uroku za pomocą drobnych elementów: świece o sezonowych zapachach, świeże kwiaty prosto z łąki czy ładnie poukładane książki na regale. Wszystko to sprawia, że czuję się w domu przyjemnie i bezpiecznie. Zimą, możemy zaszaleć jeżeli chodzi o koce, narzuty, poduszki, świece czy kominki. Wiosną, warto udekorować stolik świecą o zapachu jeżyn czy bzu, a zamiast koców i narzut, położyć na kanapie lekkie poduszki. Zobaczcie, jak to wszystko wygląda u mnie. Jeśli polecacie jakieś fajne sklepy z dekoracjami oprócz Ikei, to napiszcie mi ich nazwy w komentarz. 


wiosenne porządki

* AROMATERAPIA *



Jeśli tak jak ja, uwielbiacie herbaty owocowe, to musicie zaopatrzyć się w kilka sezonowych smaków. Ja postawiłam na te o smaku mirabeli, owoców leśnych i trawy cytrynowej. Jeszcze nie ma upalnych dni, więc wypicie takiego aromatycznego napoju wieczorem dla relaksu, to sama przyjemność i lekarstwo dla duszy.


Uwielbiam wiosenne zmiany w domu i otoczeniu. A Wy? Za co najbardziej kochacie wiosnę?
Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

Komentarze

  1. Świetnie wygląda szarość na ścianach, my swoje ściany również upiękniliśmy w szarość, ale dodaliśmy też biel. Wcześniej był taki beż, który nadawał się już tylko do zmiany! ;) Super Wam wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami kilka gadżetów bądź świeże kwiaty mogą całkiem odmienić wnętrze. Dla mnie wiosna to zapowiedź cieplejszych dni i duża dawka optymizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Kilka drobiazgów odmienia wnętrze. Dla mnie również! :)

      Usuń
  3. Dodałabym jeszcze punkt o zapachu :) Dla mnie bardzo istotny wiosną. Stawiam na zapach świeżych kwiatów lub ostatnio odkrytą nowość - perfumy do wnętrz, które są mieszanką jaśminu, irysa, bergamotki i cytrusów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosnę uwielbiam za świeżość i barwy. PS. Bardzo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna to miła odmiana od szarości dnia codziennego. Zupełnie nowe światło i ciepełko. Takie ozdoby potęgują wiosenny klimat i są na prawdę rewelacyjne na poprawę humoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna zawsze kojarzy się z powiewem świeżości i zmianami. :) W domku już bardzo wiosennie i słonecznie, ale porządki w szafie przede mną. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt po pomalowaniu ścian jest świetny! Jakby nie to samo pomieszczenie :) Czasami serio wystarczy tak mało, żeby coś zmienić na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wiosna to kwiaty, jakiś akcent kolorystyczny i przede wszystkim rozpalony kominek z jakimś świeżym zapachem.
    Zapraszam do siebie! :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty!

      Usuń
  9. Pięknie urządzone. Bardzo podoba mi sie kolorystyka, ale również i meble :) co do postu... Świetny! Tak jak lubię ciekawy, bardzo przyjemny do czytania oraz konkretny :) A remonty u mnie w mieszkaniu zbliżają się już wielkimi krokami :)
    Pozdrawiam,
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę kupić poduszki. Duuużo poduszek do mojego pokoju! Niby mam dużo rzeczy w pokoju,ale nadal mam wrażenie,że czegoś tu brakuje. Ja najbardziej wiosnę lubię za ten wspaniały, świeży i charakterystyczny dla tej pory zapach :) Oczywiście też za słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki są świetnym elementem dekoracyjnym !

      Usuń
  11. Ja uwielbiam przemeblowania! Robię to co jakiś czas, żeby nie ulec rutynie. Uwielbiam świeczki, szczególnie te zapachowe. :)
    Bardzo inspirujący blog. Na pewno zostanę z Tobą na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemeblowania, to akurat także moja słabość :D!

      Usuń
  12. W takim razie musimy coś zmienić w wystroju naszego pokoju ^^ Myślałyśmy nad nowymi panelami, lub kolorem ścian, jednak to też trochę kosztuję ;) Nasi rodzice tej wiosny postanowili zmienić ogród i to kolosalnie! Pojawiło się ogrodzenie z domofonem i dwoma bramami, a przed domem ułożono nową kostkę! Takich zmian się nie spodziewałyśmy :D Jeszcze się dowiedziałyśmy, że będzie remont kuchni. Jak dla nas ta wiosna zaczyna się super! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to widzę, że naprawdę wielkie, wielkie zmiany. Świetnie!

      Usuń
  13. Chętnie bym odnowiła coś u siebie, męczy mnie już ten sam widok. Planuję póki co zmianę rolet oraz myślę o zapachu do wnętrz, tylko nie wiem na jaki się zdecydować - czy automatyczne rozpylanie czy może postawić na świeczki?

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolety, to świetny pomysł. Ja polecam Ci świeczki o sezonowych zapachach. ładnie wyglądają i pięknie pachną :)

      Usuń
  14. U nas ściany są szare więc łatwo wprowadzać zmiany dodatkami :-) Najprościej poduszkami i świecami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki i świece, to moje ulubione elementy dekoracyjne ;).

      Usuń
  15. Też uwielbiam przeprowadzać takie szybkie metamorfozy za pomocą różnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli Ty tez zmieniasz wnętrze wraz z porami roku? Pomysł super gorzej z przechowywaniem sezonowych ozdób 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :). Ja ozdoby przechowuję w kartonach i chowam na strych - zalety mieszkania w domku :). Jak wcześniej mieszkałam w bloku, to po prostu chowałam je do piwnicy :). O przechowywaniu dekoracji zrobię osobny post.

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga, by być na bieżąco z najnowszymi artykułami.

Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://martielifestyle.blogspot.com/p/bank-zdjec-dla-ciebie.html