15 kwietnia 2017

DEKORACJA STOŁU WIELKANOCNEGO

jak udekorować stół wielkanocny


Wszyscy już przygotowani na Wielkanoc? Co dobrego upiekliście? Dzisiaj, przygotowałam dla Was kilka inspirujących zdjęć, które mogą Wam pomóc udekorować stół na Wielkanoc. 



* DEKORACJA STOŁU NA WIELKANOC *


jak udekorować stół wielkanocny

jak udekorować stół na wielkanoc

jak udekorować stół na wielkanoc


jak udekorować stół wielkanocny


* DEKORACJE WIELKANOCNE *


jak udekorować stół na wielkanoc


W tym roku, w ogóle nie miałam żadnych pomysłów na dekoracje DIY. Wszystko kupiłam w sklepie, więc nie ma się czym chwalić. Boże Narodzenie, o wiele bardziej mnie inspiruje i potęguje przypływ mojej weny twórczej. Mam nadzieję, że choć jedna dekoracja Wam się spodoba i skorzystacie z pomysłów podczas dekorowania swoich stołów na śniadanie wielkanocne. 

Korzystając z okazji...

Życzę Wam rodzinnych świąt Wielkanocnych, spędzonych w domowej atmosferze ciepła i rozmów przy kawie oraz wypoczynku, którego tak nam brakuje. Zrelaksujcie się, odetchnijcie i nie zapomnijcie zrobić czegoś TYLKO dla siebie!!! 

😊😊😊

Macie jakieś inne pomysły na szybkie udekorowanie stołu? Napiszcie mi swoje propozycje w komentarzu!


Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

10 komentarzy:

  1. Gdy będę miała swój własny kącik - na pewno skorzystam z rad. Uwielbiam wplatać artyzm we wszystko co się da.
    Jednak na święta z rodzina - nie będę narzucać swoich "dzieł" :D

    Te marchewki są genialne + dekoracje sztućców.

    Życzę Ci wesołych świąt + również odetchnij i zrób coś dla siebie!
    Ja zamierzam poczytać w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, poczytać również muszę! Dziękuję Ci ślicznie! :)

      Usuń
  2. Cuda! U mnie w domu oprócz dekoracyjnych serwetek, kwiatów i ewentualnie świec nie używa się niczego do dekoracji. Na pewno w przyszłym toku wykorzystam niektóre rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jak na każde święta obowiązkowo jest Snickers z orzechami i miodem oraz masą grysikową :) Oraz serniczek. Jeżeli chodzi o ciasta, bo reszta oprawy świątecznej także zagościła na naszym stole :) Te święta przyszły tak szybko, że też nie miałam czasu, aby zrobić coś własnoręcznie - poza tym rzeczy ze sklepu też mogą by efektowne! :)
    Tobie również życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Serniczek też uwielbiam :)

      Usuń
  5. Przyznam szczerze, że wszystkie dekoracje bardzo przypadły mi do gustu i żałuję, że zauważyłam je tak późno! U mnie w tym roku gościły kolorowe gałązki brzozy. Przyznam szczerze, że wyglądało to naprawdę fajnie, gdy z pąków na żółtych gałązkach zaczęły wyłaniać się listki :) Żałuję tylko, że nie miałam małych jajeczek, które mogłabym na nich powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jedna Wielkanoc przed nami. Na przyszły rok przygotuje coś sama i zrobię DIY! Zajrzyj :)

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123