INSPIRACJE MIESIĄCA

inspiracje

Luty, podobnie jak styczeń, był dla mnie bardzo inspirującym miesiącem. Dzisiaj, dobiega on końca, więc pora podzielić się z Wami kilkoma odkryciami, które być może pobudzą Waszą kreatywność. Zobaczcie co przygotowałam.


* OTACZAJ SIĘ BIELĄ *

W tym miesiącu bardzo polubiłam biały kolor. Zaczynając od białych swetrów, a kończąc na utrzymanych w tych barwach elementach dekoracyjnych. To oczywiście żadna nowość, że ten kolor rozjaśnia pomieszczenie, nadaje mu estetyki i czystości oraz pasuje do każdego wnętrza. Sami zobaczcie jak za pomocą tego odcienia możemy łatwo i tanio odświeżyć półkę, parapet czy całe pomieszczenie. 

inspiracje


* SEZONOWE ROŚLINY *


W tym roku naprawdę przesadziłam z ilością roślinek i kwiatów w domu. Świetnie zastępują szpargały i świetnie wyglądają na komodzie czy parapecie. Nawet w wietrzny i ponury dzień, czujemy się lepiej, otoczeni takim krzaczkami.


inspiracje

* ŚWIECE, KOCE I KSIĄŻKI *

Jednym z moich postanowień noworocznych było wprowadzenie minimalizmu do każdej części mieszkania. Z tego powodu, jedynymi dekoracjami w moim domu są sezonowe rośliny, białe świece, koc, dwie milutkie poduszki i książki. Na pierwszy rzut oka widać już zalety takiego minimalizmu we wnętrzach: mniej sprzątania i estetyczne akcenty podkreślające każde pomieszczenie. 



inspiracje

* POTĘGA KIEDY *

Książka ta zaciekawiła mnie przede wszystkim tytułem, okładką jak i samym doświadczeniem pisarza. Jest napisana prosto, zwięźle i na temat. Jej recenzję znajdziecie TUTAJ

inspiracje

* WYZWANIE BALANCY *

Jedna z moich ulubionych blogerek, której estetyka, minimalizm i inspirujące podejście do planowania i sprzątania, zorganizowała wyzwanie na instagramie. Dzięki temu, luty był dla mnie niezwykle kreatywnym i przyjemnym miesiącem. Tutaj skleiłam zdjęcia, które wykonałam z tej okazji. Po więcej fotografii, zajrzyjcie na mojego instagrama: @martie_lifestyle

inspiracje


Teraz kolej na wasze inspiracje z lutego. Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach :) 





INSPIRACJE MIESIĄCA INSPIRACJE MIESIĄCA Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 01 marca Rating: 5

17 komentarzy:

  1. Biały kolor zawsze prezentuje się pięknie. Lubię jak sceneria to biała kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi spodobały się Twoje kwiaty na parapecie. Faktycznie gdy jest ich sporo zupełnie zmienia się klimat w pomieszczeniu. Lubię ozdabiać doniczki na kwiaty, które stoją na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet zwykłe zielone roślinki odmieniają wnętrze. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawiła mnie książka a biały kolor też bardzo lubię. Koce i książki są ze mną zawsze, nie wyobrażam sobie życia bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze zieleniny we wnętrzu nigdy za dużo :) a po drugie jak zerkniesz do mnie to akurat wrzuciłam wpis o białej podłodze - doskonale rozumiem białe fascyncje :)

    http://roomrebel.com/2016/10/28/biala-podloga-w-pokoju-dziecka/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty, to już przedsmak wiosny:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam biały kolor na zdjęciach. I w ogóle. Szkoda, że nie miałam takiego samego zdania, gdy urządzałam mieszkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biel, zwłaszcza na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały kolor jest bardzo uniwersalny. prezentuje się wszędzie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Bieli nigdy nie za dużo :)

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia. U nas tak czas szybko leci ze nie pamiętam już co było w lutym 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia. U nas tak czas szybko leci ze nie pamiętam już co było w lutym 😉

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.