08 lutego 2017

7 RZECZY, KTÓRE UMILĄ CI DZIEŃ



Ostatnimi czasy, wpadłam na pewien pomysł, którym muszę się z Wami podzielić. Jest to mała lista 7 rzeczy, które umilą Ci dzień. Wystarczy zeszyt, telefon albo jakikolwiek kawałek papieru, by wprowadzić to w życie. Poniżej, posyłam Wam gotowy szablon do wydruku albo spisania. 

Takie codzienne, krótkie podsumowanie każdego dnia sprawi, że będziecie w lepszym humorze i zaśniecie pełni energii w oczekiwaniu na kolejne 24 godziny, które możecie wykorzystać maksymalnie. Zobaczcie, co wymodziłam :)


 * MÓJ DZIEŃ *


→⏰Rano/Przed wyjściem z domu ←

1. Jakie mam plany na nadchodzący dzień? ...

2. Co zrobię, by uczynić go przyjemnym? ...

→ ⏳W ciągu dnia ←

3. Miłe rzeczy, które mnie spotykają (dobra kawa, spotkanie z kimś bliskim, pyszny obiad, cudowna pogoda, przyjemny wiatr, punktualny autobus itp). ... 

→ 🛁Wieczorem/Po powrocie do domu🛁 ←

4. W dzisiejszym dniu zrobiłam/em... 

5. Jestem zadowolona/y z... 

6. Jutro zrobię wszystko, by uczynić dzień udanym, ponieważ... 

7. Moje plany na jutrzejszy dzień... 


* ZASADY *


Każdego dnia, powtarzamy zadania wymienione powyżej. Nawet jak mamy podły humor, kawa była za zimna, a słońce za gorące! Pamiętajcie, szukamy małych rzeczy, które sprawiają radość! 🙌

CUDOWNEGO, PIĘKNEGO, RADOSNEGO DNIA!!! 😃




25 komentarzy:

  1. Fajnie rozplanowany i świadomy dzień pełen mini self-coachingu. Tak trzymać ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dzień zawsze umila ciepły koc. Zawsze. Szczególnie zimą. I świadomość, że nie muszę nigdzie wychodzić - a im częściej sobie o tym przypominam (albo przekonuję się do tego!), tym bardziej się cieszę :D Zima jest fe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Optymistka! Podoba mi się taki pomysł! Często w ciągu dnia dużo czasu pożerają Nam zdenerwowanie i smutek na (wybacz określenie) duperele,a szkoda naszego życia na wieczne dobijanie się! Czasami i ta za zimna kawa jest dobra, nigdy nie zaszkodzi schłodzić nadmiernego zapału do dobijania się :P
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOoo <3 jaki fajny pomysł! To racja, powinniśmy codziennie doceniać małe rzeczy, które nam się przydarzają w życiu! :)
    Uwielbiam czytać takie pozytywne posty, telewizja nas tak otacza ,,smutnymi wydarzeniami" że aż serce rośnie, jak się czyta takie miłe artykuły :)
    Ja też Ci życzę, cudownego i optymistycznego dnia kochana :*
    świetny post! pudernik

    OdpowiedzUsuń
  5. Badania dowiodły, że codzienne wskazywanie dobrych rzeczy, które nam sie przytrafiły zwiększają poziom szczęścia :) Dobre pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym ciężko jest. Ja przeważnie mam tak, że gdy widzę twarz i uśmiech mojego lubego - wtedy prawie niczego mi do szczęścia nie potrzeba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rano, zanim zacznę robić cokolwiek na spokojnie piję kawę, to taki mój rytuał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lista cudowna :) Uwielbiam planować, organizować i wszystko zapisywać. Z pewnością dobrze mi zrobi spisanie rzeczy, które umilą mi dzień a nie jedynie tych co nakładają na mnie jakieś obowiązki. Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli nie będziemy cieszyć się z drobiazgów, nie ucieszą nas wielkie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie doceniamy tych małych. Mądrze powiedziane :)

      Usuń
  11. W sumie to dobry pomysł, może przestane się stresować tym, że zapomnę o czymś. No i dobre podsumowanie dnia jest super pomysłem - zawsze fajnie jest ogarnąć, że jednak coś miłego tego dnia nas spotkało!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez staram sie cieszyc z malych przyjemnosci w ciagu dnia. Przeciez to wlasnie te male chwile tworza nasze zycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwile - to jest to słowo :)

      Usuń
  14. U mnie głównym elementem kończącego się dnia jest wymienienie rzeczy, za które jestem wdzięczna, z których jestem dumna. Na początku miałam problem wymienić 3. Teraz - mogę wymieniać tak długo, aż w końcu zasypiam...;) Trening wdzięczności jest więc moim codziennym rytuałem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja prawie zawsze planuję każdy dzień, czasem nawet zapisuję na kartce co mam zrobić i wykreślam :) Jakoś fajniej się czuję widząc zmniejszającą się listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak robię. I naprawdę to pomaga :)

      Usuń
  16. Co wieczór robię listę co najmniej 3 fajnych rzeczy, które zdarzyły mi się danego dnia i....nawet w najbardziej ponury i najgorszy z pozoru dzień zawsze się udaje je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe i proste metody. Warto wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba doceniać każdą drobną rzecz, każdą przyjemną chwilę, bo to z takich drobiazgów składa się nasze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123