PO MOJEMU


Wiele razy zabierałam się za stworzenie nowej serii wpisów, które będą po mojemu. Chciałam pisać o rzeczach, które budzą wątpliwości i o kwestiach, które nie podlegają dyskusji. Zapewne już zauważyliście jeden taki post, na temat czytania. Wyraziłam w nim swoją własną opinię na temat lektury i dobrych książek. Ludzie nie czytają i nie ma co wbijać im do głowy, że warto to robić. Kto tak naprawdę słucha dobrych rad i cennych wskazówek? 
Powiedzmy sobie szczerze, każdy żyje po swojemu i to właśnie jest piękne w tym świecie. Gdyby wszyscy byli sterowani jakimś ogólnoświatowym pilotem i chodzili według jednego ustalonego rytmu, życie byłoby nudne. Nie bez powodu każdy ma swój własny charakter i styl bycia. Bez tego nic by nie istniało. Ludzie! Wykorzystujmy swój potencjał, który tkwi w nas. Łammy schematy, mówmy o kwestiach rodzących burzę stulecia i nie bójmy się przyznawać, że odstajemy od reszty. To wszystko czyni każdego z nas wyjątkowym. 
Warto czasami oddalić się od rzeczywistości i wyobrazić sobie swój świat na własnych zasadach. Rzucić wszystko i iść przez życie według siebie. Tylko w ten sposób uczynimy je lepszym i pełniejszym. Nie powielajmy tendencji i bądźmy sobą. 

Od dzisiaj dodaję nową kategorię do bloga, będzie ona brzmiała: ,,Po mojemu". Znajdziecie tam przemyślenia na rożne tematy, podyktowane moim sposobem myślenia i postrzegania świata. Nie będę pisała pod ludzi, tylko pod siebie. Może i Was zaciekawi taki sposób tworzenia treści i jej przekaz. Może ktoś z Was odnajdzie tam coś dla siebie i odważy się żyć po swojemu. 

Czekajcie na kolejne wpisy z tej kategorii, które będę się pojawiać raz w tygodniu. Zaczęłam od TEGO, więc jeśli jeszcze nie czytaliście to koniecznie nadróbcie lekturę. 

Życzę Wam miłego weekendu i każdego kolejnego dnia w tym roku. 


PO MOJEMU PO MOJEMU Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 14 stycznia Rating: 5

10 komentarzy:

  1. To może być ciekawa seria wpisów. Twój post o (nie)czytaniu książek jest intrygującą zapowiedzią. Już się zastanawiam, jaki temat poruszysz następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria zapowiada się ciekawie. Wpis o nieczytaniu książek jest naprawdę interesujący - znam całkiem sporo osób, które nie czytają, a rozmawiają. Internet potrafi uzupełnić wszystkie braki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie mieszane tematycznie wpisy, wiele ciekawych pomysłów się pojawia, zagadnień do bliższego spojrzenia. Na wpis o (nie)czytaniu zawsze się skuszę, z zainteresowaniem będę na niego czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na nowe wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie 😊
    Czekam na nowe wpisy ! 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. to cóż pisuj nam dalej a ja obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie:)
    Czekam na kolejne wpisy a narazie obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To może być naprawdę ciekawa seria wpisów ! czekam na kolejne z niecierpliwością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zastanawiałam się jak to jest pisać pod kogoś. Spróbowałam i... Nie umiem! Gdy piszę "po mojemu" to pisanie przychodzi mi z łatwością, zdania ładnie się klecą i nie ma w nich zbyt wielu błędów. Pomysł na wyrażanie własnego zdania jest świetny,ponieważ teraz dużo osób pisze to, co im się każe. Jasne. Każdy chce zarabiać i raz na jakiś czas można jakais produkt wypromować,ale nie do przesady,żeby każdy post był wręcz wymuszany przez kogoś innego. Niestety niewiele osób posiada taką swobodę w umiejętnym przedstawianiu produktu w taki sposób w jaki życzy sobie zleceniodawca i żeby nie dało się tego wyczuć po pierwszym zdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu wpisy. Każdy ma własne zdanie i ludzie powinni się nim dzielić.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.