PREZENTY NA ŚWIĘTA




Mimo tego, że święta już są bardzo blisko to może się tak zdarzyć, że będziemy kupować podarunki na ostatnią chwilę. Dzisiaj chcę Wam pokazać jakie prezenty możecie jeszcze upolować i zdążyć przed pierwszą gwiazdką. Zobaczcie kilka propozycji na ,,ostatni dzwonek". Może przypadną Wam do gustu. :)





* Kubeczki *


Kubki na długie zimowe wieczory zawsze się sprawdzają. Możesz wybrać taki z motywem świątecznym albo wielosezonowy, który posłuży przez cały rok. Fajnym rozwiązaniem są tak modne słoiki ze słomką. Poniżej zestawiam Wam propozycje, które spodobają się każdemu i które kupisz w każdym markecie czy sklepie ze szpargałami dosłownie za parę złotych.






* Dla książkoholika *


A co powiecie na odrobinę lektury dla zapalonych czytelników? Postawiłam na kilka bestsellerów, które spodobają się nie jednemu maniakowi dobrych książek. Szczególnie polecam Hygge i Brud - to troszkę psychologiczne pozycje, ale za to bardzo ciekawe i wciągające - nie tylko na jeden wieczór.





* Dosłownie na ostatni dzwonek *


Ja zrobiłam również prezenty DIY. Wystarczy Ci drukarka i odrobina chęci, by zrobić fajną grafikę, która na pewno spodoba się babci czy rodzicom. Możesz ją zrobić nawet na godzinę przed kolację, gdy stwierdzisz, że jednak czegoś jeszcze brakuje jednemu z Twoich bliskich. 

Dla mnie święta to bardzo magiczny czas, nie tylko prezentów i dobrego jedzenia. Rodzinna atmosfera sprawia, że są takie wyjątkowe nawet gdy nie ma śniegu czy dużej choinki, Tą atmosferę robimy przecież my.

Dlatego nie warto kupować drogich prezentów, gadżetów i innych przedmiotów, bo tutaj liczy się przede wszystkim pamięć. Teraz zobaczcie jakie fajne grafiki możecie wyczarować przy małym nakładzie pracy. 






Pamiętajcie, że ta grafika to tylko zrzut ekranu. Dostosowałam odległość w taki sposób, by wszystko było widać. Klikając w link nad tym akapitem możecie pobrać sobie taki obrazek w wersji gotowej do wydruku. 


Nawet jeżeli nie macie antyramy, to można fajnie przykleić to do kilku kartek A4 albo do papieru technicznego i włożyć na przykład do białej teczki, oprawić w papier do prezentów i zawiązać kokardkę ze zwykłej tasiemki. 

A jak już nie macie w domu sznureczków i tasiemek to wystarczy kilka gałązek, które przykleicie taśmą dwustronną, albo po prostu odręczny rysunek serca. Ruszcie wodze wyobraźni. :) Cudownych świąt dla Was ! :)
PREZENTY NA ŚWIĘTA PREZENTY NA ŚWIĘTA Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 18 grudnia Rating: 5

7 komentarzy:

  1. matko, ja jeszcze nawet nie zaczęłam mysleć o prezentach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przygarnęłabym jakiś kubeczek! Tego nigdy w domu nie za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście już większość prezentów szykuję od jesieni, coby w grudniu nie dostać pierdolca ;) a z prezentów na ostatnią chwilę - pierniczki, które też piekę wcześniej na zapas w dużych ilościach, więc zawsze mi wystarczy na niezaplanowane gifty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczynam w styczniu na wyprzedażach :)

      Usuń
  4. Ja jestem z prezentami dla bliskich głęboko w lesie. Na pewno jednak będzie wśród nich jakaś książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam książki z matrasu i świata książki, tam są ceny o połowę niższe niż w empiku :)

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.