31 grudnia 2016

PODSUMOWANIE ROKU - BYE BYE 2016!


Jeszcze tylko kilka godzin dzieli nas o rozpoczęcia kolejnego roku. Następne 365 dni, które trzeba wykorzystać z maksymalną mocą. Zobaczcie moje podsumowanie. Będzie też kilka myśli, którymi chcę się z Wami podzielić. Zapraszam do lektury! 



Zima, czas kiedy wszyscy jesteśmy lekko znużeni i z niecierpliwością czekamy na wiosnę. Ja jestem pełna motywacji i energii do rozpoczęcia przygody z blogiem. Trochę zwlekałam z tym przedsięwzięciem, bo jeszcze wtedy nie miałam pojęcia o robieniu dobrych czy po prostu ładnych zdjęć. Bo nie mogę powiedzieć, że moje fotografie są dobre. Na moje oko, są po prostu zwykłe i nierozmazane. Codziennie latam z aparatem i staram się chwytać chwile okiem obiektywu. Przechodząc do rzeczy, bloga założyłam w maju i tak oto z krótką przerwą zostałam do dzisiaj. Nie mam zamiaru rezygnować i będę pisała dalej. Jestem zdeterminowana i gotowa na nowe, blogowe wyzwania. 



Wiosna i lato to moje ulubione pory roku, jeżeli chodzi o fotografię. Wtedy są kwiaty, zielone rośliny i piękne krajobrazy. O tej porze roku, większość moich wypocin obraca się wokół owoców, łąk i lasów. W przyszłym roku będzie podobnie. 



Jeżeli wolicie domowe zdjęcia to musicie czekać do września. Wtedy zapadam się w fotel i rozpoczynam jesienno-zimowy, niedźwiedzi sen, zakopana po uszy w książkach, herbatach i świecach. 



Inspiracja, motywacja i determinacja, spływa na mnie zazwyczaj właśnie w tych porach. Dom, szarość i smęt, sprzyja wenie twórczej. Wtedy też planuję wpisy na resztę roku.



Koniec roku, nowe cele i postanowienia. Ich realizacja często jest żmudną pracą. Jutro dowiecie się, jak szybko i skutecznie osiągnąć tego, czego się pragnie. Zapraszam Was tutaj 1 stycznie, już 2017. Mam nadzieję, że odnajdziecie coś dla siebie. 



Tymczasem, wszystkim czytelnikom i gościom, chcę życzyć wszystkiego co najlepsze w 2017!

Udanego Sylwestra! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123