OZDOBY ŚWIĄTECZNE DIY




Dekoracje świąteczna


Cudowny czas oczekiwania, spotkań z najbliższymi i rozmów przy rodzinnym stole. Tak wyobrażamy sobie idealne święta, których magia łapie każdego za serce. Wspólne ubierania choinki i ozdabianie mieszkania to także chwile dla rodziny. Jak przygotować fajną dekorację świąteczną?



* * *



Mikołaje, świece, zimowe szpargały, choinka i pyszne potrawy - to nieodłączny element świąt Bożego Narodzenia. Do tego prezenty, uśmiechy i gwar rozmów. To wszystko sprawia, że tak niecierpliwe czekamy na te chwile i umilamy sobie czas, który dzieli nas od wigilii. Dzisiaj przychodzę z pomocą i pokażę Wam jak w prosty i szybki sposób zrobić świecznik, który przyda się na długie zimowe wieczory i świąteczną porę. Bez dużych zakupów, tracenia pieniędzy i czasu. Do dzieła!






Zimą częściej zostajemy w domowym zaciszu. Warto wykorzystać ten sezon na małe DIY lub inne pożyteczne zajęcia, które choć na krótką chwilę uwolnią nasze oczy od ekranów telewizorów, laptopów i smartphon'ów. Wyjdź na dwór, zbierz kilka gałązek, szyszki i poszukaj taśmy dwustronnej. Gwarantuje Ci, że z małym wysiłkiem wspólnie z rodziną, babcią, siostrą lub chłopakiem, wyczarujesz fajne ozdoby na świąteczny stół, małą komodę lub szafkę. 

Ja wykorzystałam tuję i szyszki, których w tym roku poskąpiła moja sosna. Do tego wygrzebałam z pudełka stary świecznik, poodklejała cekiny i wzięłam się do roboty. 










Moja dekoracja po wszystkim wygląda w ten sposób:





Wiadomo, nie wygląda jak gotowiec zakupiony w jakimś supermarkecie czy innym sklepie z artykułami dekoracyjnymi, ale ważne, że wykonanie czegoś samodzielnie przysparza nam uśmiechu na twarzy i radości. Moim zdaniem, dużo fajniejsze są ozdoby, które stworzymy sami. :)




Niedługo zaczniemy wysyłać kartki świąteczne do najbliższych, z którymi być może nie spotkamy się przy świątecznym stole. Czekajcie na kolejny wpis o własnoręcznych życzeniach. Tymczasem ja biegnę oglądać pierwszy śnieg, który już od wczoraj wywołuje ogromny uśmiech na mojej twarzy. Pięknego dnia dla Was! 





OZDOBY ŚWIĄTECZNE DIY OZDOBY ŚWIĄTECZNE DIY Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 01 grudnia Rating: 5

5 komentarzy:

  1. U mnie śnieg już od paru dni, ale chętnie go oddam bo przez tą zimę znowu jestem chora ;-;
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie przyjmę w dużych ilościach ten puszek, bo u mnie już się roztapia :( Zdrowia! :)

      Usuń
  2. Jejku na prawdę świetny pomysł na dekoracje. Na pewno wykorzystam u siebie na biurko. A u mnie konkurs świąteczny. Odsyłam cie do niego, jeżeli chcesz wziąć udział. Pozdrawiam bardzo cieplutko.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę na Twojego bloga. Dziękuję za komentarz i ściskam :)

      Usuń
  3. Fajna sprawa na ponure jesienne wieczory a w szczególności na nijaką zimową pogodę. :)

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.