17 grudnia 2016

7 RZECZY NA ŚWIĘTA




Coraz bliżej święta, więc pora już teraz wprawić się w magiczny nastrój. Jak zbudować świąteczną atmosferę w domowym zaciszu? Zobaczcie!


1. Świąteczne ubrania

Moim corocznym outfit'em podomowym na święta są legginsy w renifery. Mam kilka sztuk takich fajnych getrów i oprócz tego, że są ciepłe wprawiają mnie w magiczny nastrój wyczekiwania. Nie dość, że ich cena nie przekracza 10 zł to naprawdę są wygodne, a przygotowywania do świąt stają się przyjemniejsze. 




2. Gwiazda betlejemska 

Mój ulubiony zimowy kwiatek, który zawsze muszę mieć w tym okresie na parapecie i stole. Nie dość, że kwitnie to jeszcze ślicznie wygląda i nadaje wnętrzu ciepła i magii. Pamiętajcie tylko, że gdy stoi blisko kaloryfera albo pieca to trzeba go kilka razy dziennie pryskać zwykłą wodą i częściej podlewać. Jeżeli liście zaczną opadać to znak, że już czas na podlanie.







3. Cynamon. 

O cynamonie wspominałam już tutaj. Uwielbiam go w kawie i gorącej czekoladzie. Jego zapach jest przyjemny i od zawsze kojarzył mi się ze świętami. Podobnie jak pierniczki. Do tego doskonale komponuje się z białą kawą albo czekoladą na gorącą. Moim zdaniem to najlepsza przyprawa do wszystkiego co słodkie. 





4. Grudniowe wydania magazynów.

Zaopatrz się w nie szczególnie teraz, ponieważ wieczory są tak długie, że szybko przeczytasz wszystkie najnowsze gazety i na pewno znajdziesz inspirację na pyszne wypieki, fajne ubrania i pomysłowe dekoracje. Kilka ozdób świątecznych proponowałam już tutaj tutaj






5. Mandarynki

Są pyszne i pachnące. A witaminy zimą, szczególnie się przydadzą. Możesz je dodać do owsianki czy musli. Fajnie pasują do galaretki z bitą śmietaną. 




6. Świece.

Atmosferę tworzą zawsze. A o tym dlaczego warto je palić dowiecie się z tego wpisu. 



7. Pierniczki

Uwielbiam domowe pierniczki i ciasteczka korzenne. To fakt, że kojarzą się głównie ze świętami, ale pasują nawet do lutowej kawy czy styczniowej herbaty. Do tego dobra książka i świece. Tak, świece rządzą w moim domu odkąd tylko termometr wskazał 10 stopni, a na dworze zapanowała ciemność o 18. 





A teraz Wasza kolej. Napiszcie jak Wy umilacie sobie przedświąteczne dni i jakie macie pomysły na magiczną atmosferę w domu. :) Ślicznego dnia dla Was! 


8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy i ciekawy post, będę wpadać tu częściej :) !
    Pozdrawiam https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie.mam wyjścia. Dziecko.produkuje hurtowe ilości ozdób świątecznych. Mogłabym sklep założyc :). Ale atmosfera jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z kilkoma punktami :) Mandarynki=święta :) Obserwuję http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam powieszone lampki w pokoju... Dodają nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale nie mogłam uchwycić ujęcia :(

      Usuń
  5. A gdzie klasyka świąt? Kevin sam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam oderwać się od telewizora i szklanych ekranów, ale faktycznie Kevin jest obowiązkowy ! :)

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123