ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA







   Hej! Listopad już coraz bardziej daje nam o sobie znać, więc chyba najwyższy czas na podsumowanie października. Zapraszam na ulubieńców :)

   Pierwszy na liście ląduje fluid z Sephory, a dokładnie jego trzy odcienie: 10, 14 i 22. Świetnie nadaje się do codziennego makijażu. Koryguje niedoskonałości, ładnie stapia się ze skórą i nie tworzy sztucznej maski na twarzy. Najjaśniejszy kolor to 10, czyli kość słoniowa. Dzięki całej gamie kolorów możemy używać go do konturowania. Dodatkowo jest bardzo wydajny, a jego cena adekwatna do jakości. Jeżeli szukacie idealnego podkładu to ten może okazać się strzałem w dziesiątkę.



   Kolejny kosmetyk, a raczej pachnidło, które z pewnością na dłużej zagości w mojej kosmetyczce to perfumy Coco Chanel Noir. Ich woń jest ciut podobna do Madamoiselle, ale Noir są po prostu oszałamiające. Wszystkie zapachy Coco utrzymują się długo, dlatego jest to dobra inwestycja. Szalik pachnie mi do tej pory, mimo że psiknęłam go jakiś tydzień temu. 




   W tym miesiącu nie poszalałam z ulubieńcami, ale już niebawem na blogu pojawi się recenzja książki, która bardzo mi się spodobała, więc będzie to moja trzecia ulubiona rzecz, którą odkryłam w październiku. 

A jacy są Wasi ulubieńcy? Piszcie śmiało! ;)

Pięknego wieczoru! 



ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 16 listopada Rating: 5

Brak komentarzy:

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.