JAK SPRAWIĆ BY WEEKEND BYŁ DŁUŻSZY?

jak dobrze wykorzystac weekend

   Cześć! W końcu mamy upragniony piątek, czyli jak to mawiają - początek weekendu. Żeby te 2,5 dnia wykorzystać maksymalnie, warto skupić się na tym co planujemy zrobić żeby poczuć, że zregenerowaliśmy siły i jesteśmy wypoczęcie ;) Przybywam z pomysłami!


 Ja jeszcze jutro wybieram się do pracy, ale już dzisiaj staram się odpocząć i zregenerować. Osobiście bardzo lubię czytać książki, z filiżanką dobrej kawy lub herbaty, o czym wiele razy już wspominałam. Jednak czasami, warto zrobić coś jeszcze by każdy dzień wykorzystać maksymalnie. 

Jestem typem sowy, więc musiałam bardzo dużo pracować nad tym, aby przed 23 już spać i od 7 być na nogach, aby sobota i niedziela nie przeleciały mi przez palce.

jak dobrze wykorzystac weekend

1. Codziennie rano wstawaj 10 minut prze budzikiem i poogarniaj otoczenie. Proste czynności, takie jak umycie naczyń czy pościelenie łóżka sprawią, że po powrocie do domu będziesz miał mniej obowiązków, a tym samym, więcej czasu na wypoczynek.

2. W sobotę postaraj się wstać przed 9, a już w piątek zaplanuj co chcesz zrobić i skończ zadania najszybciej jak się da. Dzięki temu masz jeszcze 1,5 dnia na relaks ;)

3. Aby łatwiej się wstawało, ustaw sobie jakąś ulubioną melodię budzika i zanim zeskoczysz z łóżka, pomyśl o tym jak fajnie spędzisz dzień, żeby zmotywować się do wstania.

4. Przed śniadaniem, wypij szklankę ciepłej wody z cytryną - polepszy nastrój i oczyści organizm.

5. Przed wyjściem z domu, postaraj się poczytać coś miłego, lub pooglądać śmieszne zdjęcia - to zawsze poprawia humor.

6. Znajdź sobie zajęcie, które będziesz wykonywać z pasją, a wtedy tydzień pracy minie szybko i bezboleśnie, bo będziesz wiedział, że po powrocie do domu w końcu zrobisz to co lubisz.

   Tyle ode mnie, plus oczywiście kolejna dawka motywacji by zacząć spędzać czas na łonie natury póki lato trwa.

jak dobrze wykorzystac weekend

Miejcie piękny i udany weekend!



Komentarze

  1. Ja w weekendy staram się skupić na tych najfajniejszych rzeczach dla mnie .Czyli blog, muzyka , Tumbrl itd .
    Pozdrawiam :)

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post! Świetnie, że podałaś metody proste i niby oczywiste ale nie każdy o nich pamięta i to czyni je pomocnymi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że sie przydał :)

      Usuń
  3. weekend spędziłam w gronie rodzinnym . Miałam weekend dla męża , gdyż przyjechał na kilka dni do polski , po weekendzie wrócił do pracy ...

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gronie rodziny, to chyba najfajniejsze weekendy :)

      Usuń
  4. A mi się wydaje, że w weekend najważniejszy jest spontan zamiast kolejne planowanie. Organizowanie sobie czasu na zapas kojarzy mi się z pracą, studiami i ciężkim tygodniem, a w weekend jedyne czego chcę, to odpocząć od tego. Dlatego o której wstanę to wstanę, chcę się wyspać, a co będę robić? To na co mam w danej chwili ochotę :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga, by być na bieżąco z najnowszymi artykułami :) !
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

POLUB BLOGA NA FACEBOOKU :)