ULUBIEŃCY LIPCA KOSMETYKI


Witajcie! Ostatnio bardzo dawno nie było ulubieńców, dlatego dzisiaj podzielę się z Wami moimi ulubionymi kosmetykami, które znalazłam w lipcu. ;)


1. Podkład Sephora.

W końcu znalazłam idealny dla mojej cery mieszanej. W strefie T matuje, a policzki ładnie nawilża co sprawia, że cały makijaż ładnie się trzyma, nie pozostawiając równocześnie efektu maski. Plusem tego fluidu jest również to, że naprawdę utrzymuje się 10h, tak jak obiecuje producent i nie pozostawia smug ani zacieków.


2. Balsam do ciała Neutrogena.

Może i Ameryki nie odkryłam, bo Neutrogene znają wszyscy, ale mogę polecić ten balsam osobom, które szczególnie borykają się z problemem bardzo suchej skóry. Próbowałam już wielu balsamów, lecz ten zdecydowanie zasługuje na moje uznanie. Natłuszcza, szybko się wchłania i ciało jest nawilżone cały dzień. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że skóra jest mniej sucha i kremu nakładam dużo mniej niż na początku. :)


3. Lakier Ywes Rocher

Kiedyś już go polecałam, recenzję znajdziecie w kategorii: kosmetyki, ale postanowiłam o nim wspomnieć, gdyby ktoś szukał dobrego lakieru.


4. Zestaw cieni Sephora

Cienie są po prostu piękne! Łatwo się nakłada i blenduje, nie osypują się na powiekach ani też nie blakną. Ja kupiłam 4 wersje kolorystyczne w pudełku. Dodatkowo na każdej paletce jest fajna instrukcja nakładania, więc nawet początkujące Panie sobie poradzą. Warte zakupu i swojej ceny.



To już wszyscy ulubieńcy, jakimi chciałam się dzisiaj z Wami podzielić, a tymczasem życzę pięknej niedzieli! :)





ULUBIEŃCY LIPCA KOSMETYKI ULUBIEŃCY LIPCA KOSMETYKI Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 14 sierpnia Rating: 5

1 komentarz:

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.