BEAUTY BLENDER I POMADKA WIBO


Ostatnio postanowiłam zamienić pędzel do podkładu na gąbeczkę, tak bardzo polecaną przez wszystkie wizażystki...



   Kupiłam tą z Beauty Blender w kolorze fioletowym, ponieważ polubiłam ten kolor chyba dlatego, że jest bardzo wiosenny, a poza tym taki żywy... ;) No cóż, na pierwszy rzut oka widać, że jest w kształcie łezki i jest to plus, bo nadaje się zarówno do podkładu jak i korektora. Fajnie rozprowadza kosmetyk, nie widać go na twarzy tak bardzo jak po aplikacji palcami lub pędzelkiem. Makijaż utrzymuje się długo, a korektor retuszuje niedoskonałości. Tylko przed każdym użyciem należy tą gąbeczkę spryskać wodą termalną lub mineralną, żeby nie wchłonęła podkładu. Krótko mówiąc, jestem zadowolona z efektów :)


   Na wyprzedaży w Rossmannie kupiłam również szminkę z Wibo o numerku 6, też wpada w lekki fiolet, mimo że na zdjęciu prezentuje się w różu. Ładnie się trzyma, nawilża usta i nie jest błyszcząca. Zauważyłam też, że nie odbija się na szklankach, więc jest naprawdę świetna. Poza tym mimo niskiej ceny i tak zaskoczyła mnie efektami.

Polecam oba produkty i mam nadzieję, że sprawdzą się też u Was :) 

Komentarze

POLUB BLOGA NA FACEBOOKU :)