14 maja 2016

SZYBKIE SPRZĄTANIE

patenty na szybkie sprzątanie

   Opowiem Wam o tym, jak pozbyć się bałaganu z domu szybko, łatwo i tanio. Na pewno zaprocentuje to uśmiechem i poczuciem czystości, a to z kolei sprawi, że będziecie skuteczniej i efektywniej odpoczywać. Dobra, koniec tego gadania. Do dzieła! :)

* Codzienna sprzątaniowa rutyna *

- Wieczorem zanim położę się spać, odkładam wszystkie przedmioty i ubrania na swoje miejsce.

- Jeśli nie chce mi się zmywać naczyń, zalewam wszystko wodą i psikam płynem.


- Po każdym posiłku wycieram stół i tacki.

- Kiedy zmyję naczynia i pochowam je do szafek od razu ścieram blaty i wycieram zlew do sucha.

- Kiedy pranie już mi wyschnie, nie zwlekam i prasuję wszystko od razu.

- Codziennie zamiatam, a co drugi dzień myję podłogę. Dalej zobaczycie dlaczego o tym wspominam.

- Po każdym prysznicu, przecieram kabinę i szybę ściereczką z mikrofibry, dzięki temu nie mam osadu na szkle i armaturze i większe sprzątanie idzie mi szybciej i przyjemniej.

- Codziennie ścieram kurze z mebli, na których nie mam dużo dekoracji i gadżetów.

- Kosze na bieliznę najlepiej mieć trzy, na białe, kolorowe i czarne pranie. To zaoszczędzi nasz czas przy segregacji ubrań do prania.

* DUŻE SPRZĄTANIE - RAZ W TYGODNIU *

Podczas dużego sprzątania myję tylko lustra, okna i armaturę. Odkurzam wycieraczki i czyszczę drzwi wraz z klamkami. Staram się też często przecierać kaloryfery i krzesła i zewnętrzne strony mebli.

Drewniane komody, szafy i krzesła, najlepiej jest czyścić bardzo lekko zwilżoną ściereczką, a później papierowym ręcznikiem z odrobiną oliwy z oliwek. 

Po tym zabiegu resztę preparatu usuwam za pomocą czystego ręcznika kuchennego. Ten sposób zapobiega niszczeniu drewna.

patenty na szybkie sprzątanie




A jak Wy usprawniacie sobie sprzątanie? Czekam na wiadomości. :)
Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

2 komentarze:

  1. Ja nienawidzę sprzątać, choć już się do tego przyzwyczaiłam. Jestem leniem strasznym :D ale zastosuje kilka twoich rad, może dzięki nim moje porządki staną się miłym przyzwyczajeniem a nie jedynie żmudnym obowiązkiem

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123