Sposoby na efektywny odpoczynek

sposoby na odpoczynek

   Dzień dobry! Ostatnio na moim blogu nie pojawiały się nowe patenty na ułatwienie sobie życia, dlatego dziś zdradzę Wam moje sposoby na efektywny odpoczynek. :)


   Moją pierwszą poradą jest znalezienie sposobu i pomysłu na relaks. U mnie sprawdza się kawa w ładnej filiżance, zapachowa świeczka i dobra książka. Ogólnie dobrym pomysłem jest również znalezienie sobie, w zależności od tego kto co lubi, odpowiedniej pory. Ja bardzo lubię popołudniowe leniuchowanie, kiedy na dworze jest jeszcze widno. Słońce dodaje energii, a nawet jeśli go nie ma to po prostu wyobrażam sobie, że świeci w całej okazałości ;).

   Drugi pomysł to znalezienie pasji. Moją pasją jest czytanie i robienie zdjęć, często lubię też stworzyć jakiś gadżet sama. Więcej o tym w zakładce DIY-zrób to sam.

   Przy odpoczynku najważniejsze jest zostawienie na boku wszystkich męczących nas kwestii. Kiedy czytamy książkę lub słuchamy ulubionej muzyki, nie myślmy o niepozmywanych naczyniach czy nieumytym lustrze. Wtedy relaks nie ma sensu. Po prostu usiądź wygodnie, zgromadź sobie ulubione rzeczy w zasięgu ręki i myśl o wypoczywaniu.

   Uśmiechnij się sam do siebie, delektuj się każdym łykiem kawy czy herbaty i rozluźnij się. Nie myśl o tym, że jutro poniedziałek! ;) Tak naprawdę, to my sami tworzymy obraz tych nielubianych i okropnych poniedziałków, dlatego odkryjmy w nich coś pozytywnego. Nowy tydzień, nowe miłe wspomnienia, plany i cele. Znajdź sobie jakiś motywujący cytat i powtarzaj go jak mantrę. Wtedy wszystko będzie prostsze, nawet te 10 min z ulubioną kawą sprawi Ci przyjemność!


   Niedawno odkryłam technikę relaksacyjną, które u mnie świetnie się sprawdza. Jest to joga. Tak, tak to „bezsensowne” siedzenie i oddychanie... też tak o tym myślałam do tej pory, ale w końcu się przełamałam i spróbowałam. Na mnie działa odprężającą, po prostu siadam na łóżku po turecku i myślę o wymarzonym urlopie, oddychając powoli. U mnie działa to tak – wdycham pozytywną, wiosenną energię, a wydycham wszystkie obawy i stres. Polecam ! :)

sposoby na odpoczynek

Sposoby na efektywny odpoczynek Sposoby na efektywny odpoczynek Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 22 maja Rating: 5

6 komentarzy:

  1. Mnie relaksuje czytanie książek z kubkiem gorącej herbaty. Pozdrawiam i zapraszam http://zaczytananapoddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie relaksuje słuchanie muzyki, Ed Sheeran i jego najnowszy album "Divide" szczególnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie dobry film pod kocykiem = wieczór idealny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uwielbiam jesienią i zimą! :)

      Usuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.