PATENTY NA KOSMETYKI


Dzień doby! Dzisiaj przychodzę do Was z postem o patentach na kosmetyki. Będą to takie moje sposoby, na polepszenie ich efektywności. Zobaczcie sami :)


Szampony – ocean rozmaitości.


Każdy szampon po nałożeniu na włosy trzymam około 2-3 minuty tak jak odżywkę. Ten patent daje dobry efekt przy dwóch skrajnych typach włosów: tłustych i niemiłosiernie suchych. Dzięki temu skóra tłusta zostanie lepiej odświeżona, a ta ze skłonnością do przesuszania kosmyków, odżywiona.

Odżywki – na suche i porowate czupryny.


Odżywkę nakładamy w taki sposób, żeby nie dotykała skóry głowy i trzymamy około 5 minut. Po spłukaniu ciepłą wodą, na sam koniec mycia, przepłukujemy chłodną lub zimną. To zamknie nam łuski włosowe i sprawi, że nasze kosmyki nie będą się tak szybko rozdwajały i niszczyły.

Maski – balsam dla zniszczonych włosów


Maskę warto nałożyć na 20 min i trzymać ją pod ręcznikiem. Efekt będzie lepszy
Olejki, bawełna, oliwy – Na ratunek końcówką.


Polecam przed nałożeniem olejku, związać włosy w kucyk. Po nałożeniu eliksiru, zaplatamy pasemka wokół gumki i nakładamy na głowę ręcznik na około 5 min. U mnie działa świetnie i poprawia wygląd końcówek. Później również łatwiej je rozczesać.


Z mojej strony, to tyle pomysłów na pielęgnację włosów. Jeżeli macie inne pomysły, koniecznie się nimi podzielcie! :)



Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

Komentarze

  1. Ja mam nieco rozszerzone metody pielęgnacji, ale to chyba już wiesz, bo gościłaś na moim blogu :) Pielęgnacja włosów jest dla mnie naprawdę ważna, a jak widać efekty to już w ogóle :D
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny pod moim przedostatnim wpisem! W najnowszym wpisie opisuję jak spełniło się jedno z moich największych marzeń. Mam nadzieję, że będziesz zainteresowana!
    Zapraszam ponownie i pozdrawiam cieplutko :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna notka! Pisana zrozumiale dla mnie, ciekawe rady :) wezmę sobie je do serca i wypróbuje na sobie, tym bardziej, że moje włosy są niesforne i trzeba je dość długo układać. A może własnie zastosowanie takich trików, przy pielęgnacji, zaoszczędzi mi trochę czasu :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon również nakładam i trzymam na głowie kilka minut :) Resztę patentów nie znam, ale miło jest dowiedzieć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne sposoby i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z odżywką i maskami robię podobnie, z tym szamponem czasami mi się nie chce jak myję na szybko, ale chyba powinnam do tego wrócić, bo zdecydowanie masz rację, sprawdza się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne sposoby, sprawdzają się zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon i odżywki stosuje tak samo :) Sprawdza się to, to prawda:D O olejku przeważnie nie pamiętam bądź nie mam czasu ale coś czuję, że moje włosy już mnie o niego błagają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciekawostki. Zazwyczaj szampon szybko spłukuje a odżywkę zostawiam na chwilę. Dziś wypróbuje Twoje sugestie. Ciekawa jestm efektu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon tez tak stosuje :) a maski staram sie trzymać jak najdłużej dla lepszego efektu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post, na pewno wykorzystam Twoje rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przydatne rady. Aczkolwiek mnie osobiście zwykle brakuje czasu na uskutecznianie takich zabiegów. Mycie włosów odbywa się u mnie w biegu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te pomysły, również staram się o nich pamiętac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te triki są super, naprawdę przydadzą się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga, by być na bieżąco z najnowszymi artykułami :) !
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

POLUB BLOGA NA FACEBOOKU :)