PACHNĄCY DOM


   Cześć! Chciałam się z Wami podzielić moim pomysłem na udekorowanie mieszkania i przy okazji odświeżeniem naszych czterech kątów wiosennym powiewem dzikiej orchidei i słodkiego maroko.
Przeczytajcie! :)



Zaprezentuję Wam dwa produkty, które bardzo mi się spodobały.

   Pierwszy to „Pachnąca szafa” - dekoracyjny odświeżacz powietrza we flakoniku wraz z rattanowymi patyczkami. Jak to działa nie będę mówić bo każdy wie. Według mnie naprawdę pachnie i rozprowadza po mieszkaniu przyjemną owocową woń.




  Drugi gadżet to olejek zapachowy dzika orchidea. Ja wlewam kilka kropel do świeczek, ale można też używać go do kominka na podgrzewacza. Efekt gwarantowany.


Podzielcie się waszymi sposobami na odświeżenie mieszkania. :)


Komentarze

  1. Uwielbiam tego rodzaju dodatki do domu! Dzięki nim jest bardzo przyjemnie! Jeszcze czytać książkę w takim klimacie, pod kocykiem, z herbatką, meeega!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga, by być na bieżąco z najnowszymi artykułami :) !
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

POLUB BLOGA NA FACEBOOKU :)