WIECZORNA RUTYNA UŁATWIAJĄCA ŻYCIE



My daily routine

Kilka minut snu więcej, kilka chwil na spokojną kawę rano i relaksujący poranek przed pracą. Marzenie? Do zrealizowania! Wystarczy tylko mała, wieczorna rutyna ułatwiająca życie. 🕤

My daily routine

* Wieczorna rutyna, ułatwiająca poranki *


Od kilku miesięcy, wprowadziłam do swojego życia wieczorną, organizacyjną rutynę. Na czym ona polega? Na zrobieniu wszystkiego tuż przed pójściem spać. Czym owocuje? Dłuższym snem, spokojnym porankiem i kilkoma dodatkowymi minutami na wypicie kawy. Zobaczcie 12 kroków, których wykonanie wieczorem, zmieni Wasze poranne czynności w prawdziwe rytuały! 

1. Szykujemy ubrania i prasujemy je.

2. Wyciągamy kosmetyki, których będziemy używać do makijażu.


My daily routine

3.Czyścimy buty.

4. Do kubka wsypujemy ulubiony, poranny napój i dodatki (cukier, słodzik).


My daily routine


5. Wlewamy wodę do czajnika, by rano było szybciej :)

6. Kroimy warzywa lub owoce, które zjemy na śniadanie.

7. Robimy kanapki do szkoły/pracy i chowamy do lodówki.

8. Układamy na stole naczynia śniadaniowe.

9. Jeżeli rano jemy płatki, wsypujemy je do miski.

10. Jeśli rano jemy kanapki, zróbmy je wieczorem i włóżmy do lodówki.


My daily routine


11. Pakujemy torbę/plecak.

12. Zostawiamy klucze ,,na oczach", by rano ich nie szukać w popłochu.

Takie sposoby na organizację poranków, naprawdę usprawniają życie. Niedługo na blogu pojawi się poranna rutyna, dzięki której po powrocie z pracy zjecie w spokoju obiad, znajdziecie chwilę na relaks i nie będziecie musieli spędzać całego popołudnia na ogarnianiu przestrzeni wokół siebie. Inne triki, ułatwiające egzystencję znajdziecie w tym artykułach:

Jak sprawić, by weekend był dłuższy?

Szybkie sprzątanie

Sposoby na odpoczynek


My daily routine



Miłego wstawania ! :)

Komentarze

  1. Eeej świetne pomysły! Faktycznie mogą bardzo pomóc w organizacji dnia! Ja mam tak, z tym, że nie do poranka, tylko ogólnie do całego dnia, w sensie, że rozpisuje, co muszę danego dnia zrobić, żeby pamiętać, że mam iść na zakupy, po to i po to, że mam zanieść coś do koleżanki, wydrukować materiały na uczelni, odebrać kserówki w kserze itd. Bo łapię się na tym, że o wielu rzeczach zapominam niestety : //

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post, organizacja jest bardzo wazna, ogółem wyznaje zasade że im wiecej czasu masz tym mniej rzeczy robisz, sama bez kalendarza sobie nie radzę ale to pewnie dlatego, że jestem dosyć roztrzepaną osobą, bardzo ciekawy blog, super oprawa, będę wpadać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to robię już od kilku ładnych lat, w sumie w podstawówce mama mnie tego nauczyła i wbiła mi ten sposób do głowy, więc ponad 10 lat tak już funkcjonuję i jest to bardzo dobry sposób. Wszystko mamy już na rano przygotowane,niczego nie szukamy, klucze właśnie zawsze są na wierzchu, chociaż ja je chowam zawsze do kurtki czy płaszcza (chodzę praktycznie w tym samym ciągle - nie ma to jak ulubione ubrania). Pakuję zawsze torebkę na rano, ważne rzeczy zapisuję jeszcze na kartkę itp. Super porady ! Z pewnością się każdemu przydadzą :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby takie łatwe, oczywiste, a jak się rano wstaje, to wszystko zabiera nam czas. I kiedy jesteś zaspana to nie jest łatwo :) Na całe szczęście ja nie muszę wstawać rano, i mogę się wylegiwać nawet do 10 rano i wszystko robię na spokojnie :)
    Ale triki pomocne, jak szykowałam się do szkoły, to zawsze wieczorem przygotowywałam stylizacje :)
    Buziaki :*
    Pudernik

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł na post. Ja przeważnie zawsze wstaje pół godziny wcześniej przed wyjściem, czasami naszykuje sobie ubranie, a czasami nie... Mama mi robi śniadanko i herbatkę 😍 a malowanie nie zajmuje mi dużo, bo jak coś to tylko rzęsy i nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły. Kiedyś tego próbowałam, ale niestety myję włosy rano, więc mam sporo czasu zanim wyschną, także wolę pójść wcześniej spać, skoro i tak musze coś rano robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z płatkami raczej bym nie wypróbowała, w obawie o to, że przez noc się zeschną ;) ale reszta jak najbardziej trafna! Szczególnie z tymi kluczami, których nigdy rano nie mogę znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wsypuje, zakrywam torebka foliową i na to nakładam gumkę recepturkę :) DIęki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od lat mam wieczorną rutynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł ;) Z doświadczenia wiem, że taka wieczorna rutyna świetnie się sprawdza, jak mamy dziecko. Szykujemy wszystko wieczorem i rano nie musimy biegać w popłochu. Czyli jeśli chcesz dobrze zacząć dzień, to zrób coś w tym kierunku już poprzedniego wieczora ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie oczywiste, a jednak jeszcze tego nie wprowadzilam�� Jestem ciekawa organizacji poranków, bo słabo u mnie z tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poranna rutyna pojawi się w piątek, więc zapraszam :) !

      Usuń
  12. Specjalnie dla Ciebie na ig musi pojawić się #coffeholic! :D myślałam,że to ja jestem największą miłośniczką tego wspaniałego napoju,ale Ty mnie przebiłaś :P Swoją drogą jakiś czas temu czytałam gdzieś o tym,że tak naprawdę dla naszego organizmu nie ważna jest konkretna ilość snu w ciągu doby, np. 8h tylko organizm będzie się najlepiej regenerować,gdy przyzwyczaimy go do regularnych pobudek o tej samej godzinie. Przyznam się szczerze,że faktycznie taka metoda działa! Od kilku tygodni,gdy tylko mam taką możliwość wstaje najpóźniej o 8 i jestem rześka i wypoczęta, nie czuję takiego zmęczenia w ciągu dnia i czuję się dużo lepiej. Polecam! Proponowane przez Ciebie metody organizacji czasu są naprawdę przydatne, bo faktycznie lepiej jest tych kilka minut dłużej spokojnie pospać,niż zrywać się i robić wszystko na raz,gdzie i tak zapomnimy o połowie rzeczy. Jesteś niedoścignionym ideałem w kwestii organizacji czasu! :*
    Dystyngowanapanna 💙

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak zgadzam się z tym co piszesz :) Ja tak robię już od jakiegoś czasu. EWszystko szykuję na spokojnie wieczorem przez co rano nie ma gonitwy i zawsze wszystko jest na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy masz dzieci sprawa wyglada inaczej ... wieczorne przygotowania to dla mnie zupełne must have ... jeśli tego nie zrobię, dzień rozpocznie się nerwowo... a wiadomo, jaki poranek, taki cały dzień ... do tego dochodzi wieczorne sprzątanie ! Nic nie psuje mi humoru bardziej, niż gary w zlewie od rana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym jest artykuł. Pozdrawiam :) !

      Usuń
  15. Inspirujące pomysły - część z nich już praktykuję i cały czas zastanawiam się nad robieniem kanapek do szkoły i/lub pracy wieczorem. W tym tygodniu sprawdzę, czy u mnie w domu się to sprawdzi, bo faktycznie mogłabym podarować sobie rano nawet kwadrans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczni polecam, ponieważ takie kanapki nie tracą na smaku, a i tak ogrzeją się w torbie zanim je zjemy :) 15 min na dodatkowa kawę czy leniuchowanie przed ciężkim dniem jest na wagę złota :)!

      Usuń
  16. Przygotowanie ubrań na kolejny dzień to konieczność, bez tego chyba nigdy nie byłabym w pracy na czas :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cholera, niby wszystko to takie oczywiste, a jednak takie zaskakująco inspirujące :) Ja staram się przygotowywac sobie wieczorem rzeczy na drugi dzień, niestety, jak tylko się ściemnia odnotowuję u siebie drastyczny spadek aktywności i najczęściej wszystko zostawiam sobie na rano. Jestem typowym rannym ptaszkiem i zdecydowanie lepiej funkcjonuje we wczesnych godzinach, tak więc przygotowanie się do pracy rano, nie sprawia mi problemu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga, by być na bieżąco z najnowszymi artykułami :) !
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

POLUB BLOGA NA FACEBOOKU :)