Jak zorganizować pracę przy biurku?

organizacja biurka
Jak zorganizować pracę przy biurku?

Dzisiaj powiem Wam jak zorganizować pracę przy biurku i w jakie narzędzia się wyposażyć by nauka, czy praca mijała nam przyjemnie.


Kalendarz -  ja lubię te w większej wersji, ponieważ dzięki mam więcej miejsca na notatki i wklejki. Jest on bardzo przydatny, jeśli chcemy rozplanować coś na kilka razy lub po prostu nie lubimy mobilnej wersji kalendarza. Poza tym świetnie organizuje moją pracę przy biurku. Ja należę do tych osób, które lubią mieć wszystko na papierze i dlatego nie używam elektronicznych organizatorów. Jeżeli macie jakieś modele takich plannerów, które polecacie to napiszcie o tym pod postem.

Samoprzylepne karteczki - ja mam ich bardzo dużo, są fajne, bo można je przylepić wszędzie i świetnie sprawdzają się w roli przypominajek na lodówkę czy komputer. Dzięki nim możemy zostawić wiadomość domownikom, zrobić listę zakupów lub zapisać sobie ważne informacje dotyczące naszego komputera (pod warunkiem, że nie wynosimy go z domu).

Białe kartki w plastikowym pudełku - wiecie co mam na myśli. Takie białe, kwadratowe karteczki w plastikowym podajniku, które nie dość, że świetnie dekorują biurko to jeszcze zawsze mamy je pod ręką i możemy zanotować coś na szybko. 

Mały notes A6 - zawsze mam go pod ręką i jest dla mnie idealny, kiedy robię listę większych zakupów lub zapisuję inspiracje na blogowe wpisy. U mnie zawsze leży na swoim miejscu w kuchni i dzięki temu na bieżąco dopisuję, czego jeszcze brakuje w moich zapasach ;).

A jakie są wasze patenty, na organizację ? Piszcie ! ;)
Jak zorganizować pracę przy biurku? Jak zorganizować pracę przy biurku? Reviewed by Marta Kluczna Owczarek on 09 maja Rating: 5

1 komentarz:

  1. ja staram się mieć zawsze porządek na biurku, inaczej nie mogę się na niczym skupić ;p

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

Obsługiwane przez usługę Blogger.