DIY PROJECTS


   Zapewne każdy z nas lubi siedzieć przy czystym i wygodnym stole. Często jednak gang długopisów, mazaków i innych gadżetów napada na nas gdy tylko zaczynamy pracę. Mam na to sposób.




Przybornik:

1.Z kartonu po napoju odcinamy górę.

2. Krawędzie oklejamy taśmą klejącą.

3. Całość dekorujemy według uznania.

(Ja wybrałam taśmę samoprzylepną, imitującą drewno)

4. Za pomocą taśmy dwustronnej możemy zamontować pudełko w wybranym miejscu.

Gotowe ! ;)





A Wy, macie jakieś patenty na gadżety do nauki? Koniecznie napiszcie ;)


Komentarze

  1. I to jest kreatywny recykling! Ciekawe DIY, idę szukać ich więcej na bogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam zainspirować :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł, bardzo lubię znajdować nowe życie dla starych, pozornie nieużytecznych przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i super ! Takich pojemników nigdy za dużo. Szczególnie jak się ciągle coś maluje i rysuje :). DzięKi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że pomysł Ci się przydał :) Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga, by być na bieżąco z najnowszymi artykułami :) !
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123

POLUB BLOGA NA FACEBOOKU :)