23 maja 2016

LIFEHACKI DLA KAŻDEGO

lifehacki życie

   Cześć. Dzisiaj chcę Ci zdradzić moje patenty na ułatwienie sobie życia, mam nadzieję, że Ci się przydadzą. Do dzieła!



- Soki w kartonach i inne napoje

  Często mam tak, że kiedy otwieram nowy sok w kartonie, przy pierwszym wlewaniu go do szklanki, pryska nim na boki i przy okazji czasem i na mnie, potem kiedy już uważam, że jego ilość w naczyniu jest wystarczająca, nagle chlusta. Jest to niezwykle irytujące. Co robimy? Mały otwór nożyczkami lub nożem, na górnej części, po drugiej stronie otwarcia :)

- Powolny telefon

   Sprzęty z androidem, po prostu czasem mają chwilę słabości. Mam na to sposób. Może go znasz, a jeśli nie, to przyda Ci się :) Otwierasz ustawienia → opcje programistyczne (lub coś w tym stylu) → szukasz podtytułu ,,rysunek” → skala animacji okna, przejścia i trwania animatora ustawiasz na ,,wyłączone” - Gotowe ! :)

   Jeżeli nie masz opcji dla programistów, wejdź w informacje o telefonie → Informacje o oprogramowaniu → i numer kompilacji klikamy około 7 razy, potem już mamy oczekiwaną opcję w ustawieniach.

lifehacki życie

- Szybsze ładowanie smartphon'a

   Włącz tryb samolotowy lub wyłącz internet/wi-fi, pozamykaj aplikacje w tle i wyczyść pamięć ;)

- Napój, który ląduje na podłodze

  Aby podłoże się nie kleiło, najpierw popryskaj zalane miejsce płynem do szyb, później użyj suchego ręcznika papierowego lub nawet papieru z łazienki ;)

- Wiecznie białe buty

   Wyczyść brzegi obuwia mleczkiem do czyszczenia i starą szczoteczką do zębów, przetrzyj szmatką, wrzuć do woreczka na pranie i upierz z białymi rzeczami, w temp. Max: 40°C i wirowaniu 400.

-  Kawa z pianką, bez ekspresu i spieniacza

   Wlej mleko do szerokiego kubka, miski lub słoika i użyj zwykłego blendera.

Sprawdza się też opcja ze słoikiem lub zwykłą butelką po napoju (wymytą ;) ) i potrząsaniem, ale wtedy lepszy efekt uzyskasz, uprzednio podgrzewając zabielacz.

lifehacki życie


Masz ciekawe patenty, które ułatwiają Ci życie? Napisz do mnie lub skomentuj. :) Miłego dnia!


12 komentarzy:

  1. Wow, niby nie są to trudne rzeczy a jak mogą ułatwić życie! W sumie to jestem mistrzem prowizorki, ale w moim przypadku pewnie bardziej z lenistwa :D
    To z trybem samolotowym zapamiętam! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, bo naprawdę ładuje się kilka razy szybciej :)

      Usuń
  2. Ach, uwielbiam takie posty :) jestem miłośniczką kawy z pianką, i sama przed zakupem ekspresu szukałam patentów na spienianie :D super blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne pomysły myślę , że skorzystam z niektórych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow fajny jest ten sposób z kawą nie wiedziałam o nim :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie miec taka Pania Gadzet

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe patenty, chętnie z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. #Wiecznie białe buty ja stosuję ten patent i zgadzam się z tym zawsze działa:)
    Zapraszam do mnie :) http://vaniliowoczekolodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły w jednym miejscu! Na pewno skorzystam do spienienia mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lifehacki! Bardzo pomocna notka :)

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zainteresował Cię ten wpis? Zostaw coś po sobie w komentarzu lub wesprzyj go lajkiem :).
Chcesz dostać prezent? Zajrzyj tutaj: http://bit.ly/prezent098123